Utbildning/Försäljning av 3-åring

stallhh

Trådstartare
Om man vill ha en bra utbildning och en snabb försäljning till sin häst, vart i Sverige ska man vända sig till som inte kostar alldeles för mkt? känner ni till några bra ryttare/stall? Bor i Småland, så max Göteborg, Stockholm,Malmö.Maila gärna eller skicka meddelande till mig,så blir det ju ingen gratis reklam!

Sv: Utbildning/Försäljning av 3-åring

du får gärna pm:a mig oxå vill gärna veta bra stall bor i blekinge men kan gärna lämna längre iväg

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 567
Senast: Edla
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 835
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 086
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 111
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka