[Utbruten från Dressyrsnackis 14] Kostnader distrikts-/jourvet

Nästan samma här. 40 min var vet hos mig. 7500:-:o
Men oj är det sant? Minns inte om det var juldagen/annandag jul eller dagen efter nyårsafton, en röd dag var det i alla fall, som min häst fick kolik. Vet var ute i kanske 1h och det landade på typ 3500. Hon kanske fakturerade fel. 🙈
 
Men oj är det sant? Minns inte om det var juldagen/annandag jul eller dagen efter nyårsafton, en röd dag var det i alla fall, som min häst fick kolik. Vet var ute i kanske 1h och det landade på typ 3500. Hon kanske fakturerade fel. 🙈

Ja det är sant..En fredag kväll/natt var det så ingen röd dag. Har inte använt den igen för jag tyckte det var för saftigt, hehe.
 
Ringde just DV för att få ett recept utskrivet. På deras hemsida står det att de tar en avgift på 153kr inkl moms för att skriva ut recept. Jag fick en faktura på 160kr.
Inga pengar jag tänker bråka om men det går ju inte att låta bli att undra hur det kan bli så...
 
Själv tycker jag DV är super. Visst jag kan ju lasta och köra för att vaccinera men betydligt smidigare att ringa ut och tar både hästar och katt samtidigt än att behöva åka fram och tillbaka flera gånger. Vanligast är ju vaccin jag tar ut dom för men även annat som inte innebär att söka fel eller halt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp