Utbruten tråd: wffs - testa?

Den här artikeln är osedvanligt dåligt skriven tycker jag. Den enda reflektionen pekar på två hingstar som inte är bärare. But why?

Jag vet inte vilka två du menar, men jag tyckte att artikeln hade koppling med tanke på teorin som redovisades, kritiken mot den och en alternativ teori samt kort info om vidare forskning. Detta var nytt för mig och tänkte att det kanske var det för fler :)
 
Jag vet inte vilka två du menar, men jag tyckte att artikeln hade koppling med tanke på teorin som redovisades, kritiken mot den och en alternativ teori samt kort info om vidare forskning. Detta var nytt för mig och tänkte att det kanske var det för fler :)

De tar upp Floricello och Kannan som exempel ur Furiosos hingstlinje och jo det är dom men de är inte bärare så helt ointressanta för att peka ut Furioso.

Dessutom pekar den ut Dark Ronald och Bay Ronald som två som nån sorts startpunkt, visserligen med brasklapp att det finns annan forskning, de två är far och son, varför säga att det är två när de är i rakt nedstigande led och ingen har påvisat att mamman till Dark Ronald borde vara bärare?
 
De tar upp Floricello och Kannan som exempel ur Furiosos hingstlinje och jo det är dom men de är inte bärare så helt ointressanta för att peka ut Furioso.

Dessutom pekar den ut Dark Ronald och Bay Ronald som två som nån sorts startpunkt, visserligen med brasklapp att det finns annan forskning, de två är far och son, varför säga att det är två när de är i rakt nedstigande led och ingen har påvisat att mamman till Dark Ronald borde vara bärare?

Jag håller med dig... men det är ju inte första gången Ridsport kör i diket kapitalt :meh:
 
De tar upp Floricello och Kannan som exempel ur Furiosos hingstlinje och jo det är dom men de är inte bärare så helt ointressanta för att peka ut Furioso.

Dessutom pekar den ut Dark Ronald och Bay Ronald som två som nån sorts startpunkt, visserligen med brasklapp att det finns annan forskning, de två är far och son, varför säga att det är två när de är i rakt nedstigande led och ingen har påvisat att mamman till Dark Ronald borde vara bärare?

Tack för förtydligandet! Då är jag med :)
 
Apråpå, nu fick jag äntligen ändan ur vagnen i går och skulle beställa hem några wwfs-testkit från Laboklin, men det gick ju inte att beställa flera än ett i taget?? Andra som haft samma problem och löst det?
 
Apråpå, nu fick jag äntligen ändan ur vagnen i går och skulle beställa hem några wwfs-testkit från Laboklin, men det gick ju inte att beställa flera än ett i taget?? Andra som haft samma problem och löst det?
Jag kollade då jag ska Wffs testa mitt sto då jag ska använda Bravour. På beställningsformuläret kan du fylla i flera hästar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 657
Senast: vtok
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 233
Senast: QueenLilith
·
IT & mobiler Har funderat ett tag på att köpa en riktig kamera men det har inte blivit av pga många anledningar, bl.a. då vissa anger att...
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: Lii
·
Skola & Jobb Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 898
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp