ute eller inne?

Sv: ute eller inne?

......... *Raderat*.............

Senast ändrad av en moderator:
Sv: ute eller inne?

det har nu regnat väldigt mycket i några dagar och vi tar ju alltid in hästarna på kvällen för att ev. fodra och kolla igenom dem m.m.
de var inte alls blöta:eek: och vi kände även på ryggarna, speciellt på arabåringen då han har varit lite öm av regnet när han gick i en annan hage där det inte var skog, men han var inte heller öm:)
alla hästarna ville ut (speciellt min d-ponny:angel: )
och de står inte vid öppningen på kvällen utan man får gå och hämta dem antingen på en åker eller i skogen. men nu kommer de iallafall när man ropat en stund, har nog lärt sej att de FÅR komma ut sen igen om de VILL.
ville bara skriva av mej lite då jag e glad att skogen gav ett så bra skydd.:D

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 940
Senast: ako
·
Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka