Bukefalos 28 år!

utepremiär... *bild*

Cattis_E

Trådstartare
Var det för Ödlis igår. Äntligen tillräckligt varmt för att kunna ta ut honom. Han verkade njuta för fullt av solen och tycktde det var lite läskigt men verkade ända trivas bra.

Har ni varit ute och "rastat" era ödlor ännu och andra innedjur ännu? Bilder varmt välkommna.
Jag har även kaninen ute på "rastning" på gården så fort vädret tillåter.

ute2.JPG
 
Senast ändrad:
Sv: utepremiär... *bild*

hihi vad söt !
men brymmer dom inte ? brukar man inte ha koppel på dom ?:p
 
Sv: utepremiär... *bild*

mjo, man kan ha koppel på dem. Men än så länge har vi inget. Däremot håller jag järnkoll på honom och så är det en helt öppen gräsmatta så man hinner få tag i honom om han skulle kuta iväg.
Men sedan om vi ska ha med honom någon annanstans kommer vi köpa koppel.

MVH Catrine-som sitter jour och hoppas det händer nåt under dagen..
 
Sv: utepremiär... *bild*

Kul med ödla :) Skulle gärna vilja ha en…
Skönt att man äntligen kan ta ut innedjuren.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 654
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 347
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
46 937
Hästhantering *Långt inlägg, men jag hoppas att ni orkar läsa.* För snart två år sedan kom en 3-årig ponny ganska så plötsligt in i våra liv. Han...
Svar
7
· Visningar
1 849
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Hur få stilla händer?
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp