Utkastad från universitetskurs, panik!

Frågan är om det ens skulle leda någon vart. Även om inte mailen skickats till mig så har ju informationen uppenbarligen stått i kursrummet fram till uppropet, innan det togs bort (antar jag att jag får lita på eftersom alla mina kursare lyckats registrera sig). Så hur som haver, mail eller inte, så kommer universitetet alltid kunna hävda att informationen funnits och att jag missat den. Och det stämmer ju då. Sen kan jag vara hur arg, ledsen och känns mig hur förbisett som helst. Men de kommer alltid kunna hävda att jag missat och rent krasst har de ju rätt.
Nej det kanske inte leder någon vart, men om fler härjar på dem så får de åtminstone lite obekvämt merarbete när de ska försöka stå till svars för sina dumma regler :angel:
 

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
9 484
Senast: Lisa2014
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
4 929
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 205
Senast: Lobelia
·
H
Hästmänniskan Jag har inte ens varit inloggad på buke på evigheter, men idag blev jag så irriterad att jag bara måste få gnälla av mig i en tråd och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 725
Senast: Mela94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp