Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

ja då får du väl vänta lite då o köpa en av mig :D
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Eller kanskje en av meg? ;)
Jeg liker han veldig godt, og har 2 ston jeg skal bedekke neste år. Jeg har enda ikke bestemt meg for hingster, men holder et par knapper på You Bet Im Good og My Final Notice... Men Huntin For Chocolate er utrolig vakker!!!
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Nu är World Showen snart slut! :bump: Snart får jag svar om Hunting For Chocolate!

Annars köper jag banne mig ett sto därborta betäckt med honom! :devil:

Hade man varit på world show sale hade man kunnat få dom till extrapris! Hutlöst vad billigt dom säljs, o dollarn som står så lågt också.... :eek: Attans att man inte var där med plånboken som vissa andra :cool:

Spich, nyfiken på dina ston, berätta mer!
Vart håller du hus nånstans i Norge?
 
Senast ändrad:
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Jeg har kjøpt et par ston i USA, en e. Radical Rodder ue. The Invester (det er hun det er bilde av til venstre her), og en e. Blazing Hot ue. Zips Chocolate Chip, som jeg tenker å ta hjem drektige neste år.
Jeg har veldig lyst til å bruke My Final Notice på en av dem, også har jeg veldig sansen for You Bet Im Good...
Men jeg har sett på Huntin For Chocolate og, og vurderer ham til RR stoet. Tror det kunne blitt en flott match!
Jeg hadde egentlig bestemt meg for Only In The Moonlite til henne, men han har øket veldig mye i pris, og jeg syns det er mye å betale 2500 dollar for en 3 års hingst som man ikke vet hva avler enda. Da er det bedre å legge de pengene i f.eks. HFC!
RR stoet blir antagelig solgt allerede når det kommer hit, men jeg beholder føllet. Det andre stoet skal jeg kun ta ut et føll av foreløpig, planen er å konkurrere henne (hun står i trening hos selger nå i vinter).

Forøvrig bor jeg en halvtime utenfor Oslo :)
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Jag har PM-at dig!

Nu har jag ett nytt dilemma!


Jag har nästan bestämt mig för Cluannas hingst för nästa år, jag svängde lite i slutet.... :angel:

Vad gäller Huntin For Chocolate kommer jag med största sannorlikhet istälelt att köpa ett sto i USA och ta hem henne betäckt med honom! :love: Eller hur Wild Rein! ;)

Men, så blev jag med ett alldeles utomordentligt trevligt fullblodssto här som jag skulle vilja betäcka med en hunterhingst i vår. jag kommer inte att ha råd med någon USA-kanon nu utan måste ta något i Europa. men mig veterligen finns inga rena hunterhingstar i Europa!?

Eller? Nån som vet nån????

Den enda jag vet är Flashy All The Time, men han blir två nu och jag kan inte tänka mig att dom kommer att tömma honom redan nästa år.... om någon vet något annat så säg till!!!! :bump:

Annars är det väl "Only Invitational" som ligger nära till hands, eller möjligtvis Casanova Quarterhorse's "Hotroddin Invitation"

men jag vill veta om jag har missat något Europeiskt på huntersidan!!!
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Jaa, vilken bra idé...huuuur kom du på det????
Huntin For Chocolate var väl fin annars (trots färgen)!! Eller brorsan eller???
För att inte prata om Krypt...:angel:
Good luck!! Jag hjälper så mycket jag kan
*Kr*
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Ja tack! Idag känner jag att jag fick riktigt mycket vettigt ur dig! :rofl::angel:

Men du får allt ta att hjälpa till med USA importerna! :D

Men eventuellt har vi löst detta med hingst till mitt fullblod, eller hur blev det nu Wild Rein? :angel:
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Hmmm, ja jag gör alltid mitt bästa för att hjälpa till så mycket jag kan:smirk:
Ibland kan det gå lite tokigt kanske...:o

Men visst hingst till fullblodet is coming up...ska jobba lite på det:)
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Jeg trooor jeg har bestemt meg for hvilke jeg kommer å bruke i 2008.. Huntin For Chocolate og My Final Notice.
Blir det et grått stoføl e. HFC så kommer jeg nok ganske så sikkert til å beholde det! :)
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

Ja men du betäcker u USA då va? För det gick inte att få sperma förrän nästa sommar från HFC....
Jag har också bestämt mig för att köpa ett sto i USA o ta hem dräktig med HFC istället för att ta hem semin!
 
Sv: Utländska Pleasure och Hunter hingstar! Hjälp mig välja!

De blir bedekket i USA ja, før jeg tar de over til Norge. :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp