utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Nej tyvärr - om du söker på Ebay med sökordet "Saddle pads" så dyker dem upp :) Men se upp, många av auktionerna startar på 101 pund :crazy: , leta runt lite så kan du få tag på en med ett lågt utrop (sånn som jag gjorde) ;)

Natali skrev:
Nej tyvärr - om du söker på Ebay med sökordet "Saddle pads" så dyker dem upp :) Men se upp, många av auktionerna startar på 101 pund :crazy: , leta runt lite så kan du få tag på en med ett lågt utrop (sånn som jag gjorde) ;)
Ok tack, jag letar...

Så lite så, ett tips, lägg in ditt sista bud när det är 1 minut kvar ( då vinner du garanterat) :D

Jodå det finns kolla med dem du köpte benskydden de lila ;)
Vet att de har sadelvärmare,nos och nack samt sidludd, pad och vojlock och benskyddinlägg.
Märkesprodukter och äkta fårskinn men inte i dessa färger som visats här på sidan.
Däremot finns de i vanliga naturell,svart,brunt,grå VINRÖTT och GRÖNT
Kommer säkert även att finnas hos flera när vintern närmar sig..
mvh El

Kolla kolla ;)
73_3.JPG

Ja visst är den :) , hittade den på Ebay när jag googlade runt inatt :D

Ja, den är jättecool! :) Synd att man inte rider med bom :crazy:

Ja eller hur, men den var ganska dyr då - priset låg på runt 7000.-.

Ja, kanske lika bra det, så jag får den ur huvudet lite snabbare ;)

Ja visst ;) , men den var tuff och tänk i läder :love: (köp nu priset var ca 12 000.-)

Ja, det är väl det som gör den ännu mer "wow:ig", att den är i läder och inte syntet ;) Om jag någon gång vinner på lotto ska jag se till att skaffa en till min lilla gosse :D

Helt klart - inte ofta man ser färg glada sadlar i läder ihäller. Dem andra som jag la ut en bild på här i denna tråden är också i läder - men denna var super frän :)

Lånar knapp...

Här är några färgglada kusar! :D

Bedouinsaddle.jpg

Moroccansaddle1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
946
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka