utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Nej tyvärr - om du söker på Ebay med sökordet "Saddle pads" så dyker dem upp :) Men se upp, många av auktionerna startar på 101 pund :crazy: , leta runt lite så kan du få tag på en med ett lågt utrop (sånn som jag gjorde) ;)

Natali skrev:
Nej tyvärr - om du söker på Ebay med sökordet "Saddle pads" så dyker dem upp :) Men se upp, många av auktionerna startar på 101 pund :crazy: , leta runt lite så kan du få tag på en med ett lågt utrop (sånn som jag gjorde) ;)
Ok tack, jag letar...

Så lite så, ett tips, lägg in ditt sista bud när det är 1 minut kvar ( då vinner du garanterat) :D

Jodå det finns kolla med dem du köpte benskydden de lila ;)
Vet att de har sadelvärmare,nos och nack samt sidludd, pad och vojlock och benskyddinlägg.
Märkesprodukter och äkta fårskinn men inte i dessa färger som visats här på sidan.
Däremot finns de i vanliga naturell,svart,brunt,grå VINRÖTT och GRÖNT
Kommer säkert även att finnas hos flera när vintern närmar sig..
mvh El

Kolla kolla ;)
73_3.JPG

Ja visst är den :) , hittade den på Ebay när jag googlade runt inatt :D

Ja, den är jättecool! :) Synd att man inte rider med bom :crazy:

Ja eller hur, men den var ganska dyr då - priset låg på runt 7000.-.

Ja, kanske lika bra det, så jag får den ur huvudet lite snabbare ;)

Ja visst ;) , men den var tuff och tänk i läder :love: (köp nu priset var ca 12 000.-)

Ja, det är väl det som gör den ännu mer "wow:ig", att den är i läder och inte syntet ;) Om jag någon gång vinner på lotto ska jag se till att skaffa en till min lilla gosse :D

Helt klart - inte ofta man ser färg glada sadlar i läder ihäller. Dem andra som jag la ut en bild på här i denna tråden är också i läder - men denna var super frän :)

Lånar knapp...

Här är några färgglada kusar! :D

Bedouinsaddle.jpg

Moroccansaddle1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
23
· Visningar
957
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka