utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Jag älskar tofsar/fransar m.m. :love:

Nej, det har du rätt i, just därför känns det lite tungt att plånboken gapar tom för det mesta :crazy: Hade gärna haft pengar över till en sadel jag egentligen inte behöver, om vi säger som så ;)

Det där såg rätt hemskt ut X') Men för all del, jag har inte planerat köpa en sådan outfit heller, tror min lilla gosse skulle få slag :p

700371.jpg

Det kanske inte syns, men det är lila strass på pannbandet
700373.jpg

703353.jpg

700091.jpg

Min.min.min.min.min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,min,'!!!!!!!!!11 :love: :love: :love:

ja! Ska försöka jöpa det täcket om scharpman kan ta hem det åt mejj...

Jag måste också ha :banana: dessa färger e helt ljuvliga :love:

kikade på Gibbon och en liten shettis att smycka hade jag velat ha :love: ev skall vi ha en på foder till vår äldsta son :love:
musblack är han, så lila kan vara supersnyggt på honom :bump:

*knapplån*

har ni shireskatalogen?
jag fick den igår, hur mycket rosa och lila som helst, vilja-ha-begäret var totalt!

Det är rosa strass på pannbandet, egentligen, det där paketet kan man köpa i "min" ridsportsaffär, synd att det är för litet för min heest bara :crazy:

japp, fick den härom dagen, har nog inte hunnit kolla ordentligt i den... *letar* febrilt efter katalogen.

vad läcker då råkar inte redan tröttnat på den så kan du få min adress så du vet vart du kan skicka den ;)

Haha, nää, det är det inte, men i alla fall X'P Hur får man tag på shireskatalogen?

Jag vill också ha en Shireskatalog :)
Eller skickar dom bara ut dom till återförsäljare :confused:

Hoppas inte, för i så fall kan jag ju bara se mig i stjärnorna efter en :p

Och varför kan inte de där lila gummibootsen som ligger ute på tradera vara i stl S? damn, det är ju på tok för stort .___.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
23
· Visningar
950
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka