utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Lozzan skrev:
Har då rosa "fluff fluff" tyg hemma... ska kanske sy nåt av det.. Nåt förslag??

Men jag vill ha blått lr nån annan halv diskret färg att börja med =). Så man inte skrämmer slag på kostymnissarna på ATG :angel:

haha fan vad tufft!
jag måste nog "råka" spraya hans tre vita ben (för att inte glömma tecknen på huvudet) lila när vi av någon anledning ska ut och visa oss för folk

äh, dom där var ju svarta med krimskrams på :p
ska det vara, så ska det vara mönstrat eller rosa ;)

Pansi skrev:
Hoho dom här betten var coola !ciliegia, var det du som gillade rosa ? en affär här där jag bor har rosa senskydd och strykkappor *tipsar*, fast det kanske du redan har :angel:

åååh!!! rosa senskydd vill jag ha!
letar faktiskt efter just senskydd till min häst, har kollat runt lite men inte hittat några som jag fallit för (så konstigt ;) )
dock är det inte så bråttom, han måste vila hovarna ett tag

LillaMy84 skrev:
vad sägs om att matcha det blommiga med

7135233650_0.jpg
teletubbie vaddå??

Men den där såg jäkligt skön ut att ha på vintern, istället för fleecehuvan som inte alls får plats under hjälmen. Synd bara att lila skär sig mot mitt hår... :(

fast i och för sig, jag tänkte seriöst sätta i "tailextensions" (varje paket löshår kostar ju 30kr, behöver egentligen bara ett) i nån färg som inte alls är neutral
har ju sånt i mitt eget hår, så varför ska hästen slippa? ;)
skulle vara rätt fränt med svart också, så den blir tjockare. eller vitt, så folk undrar vad fan det är för färg han har egentligen (klassisk brun häst med diverse vita tecken)

ciliegia skrev:
fast i och för sig, jag tänkte seriöst sätta i "tailextensions" (varje paket löshår kostar ju 30kr, behöver egentligen bara ett) i nån färg som inte alls är neutral
har ju sånt i mitt eget hår, så varför ska hästen slippa? ;)
skulle vara rätt fränt med svart också, så den blir tjockare. eller vitt, så folk undrar vad fan det är för färg han har egentligen (klassisk brun häst med diverse vita tecken)

Vart köper du löshår till hästen?
:eek:

LillaMy84 skrev:
intressant sida :eek: :D dessa amerikaner allstså :p passar på å lägger upp ett par bilder på urvalet:)

ProdPg04a_04.gif

ProdPg04a_09.gif

ProdPg04a_08.gif

HAH hovarmband!!!
:rofl: :rofl:

ska vi göra ett gemensamt "bukemaffian-kännetecken"? ;)
alla binder ett färgglatt band under hästens kota, då kan hästen samtidigt känna sig glamourös eftersom den fått ett eget armband :idea:

det finns sånna där halsband till dom också, funderar nästan på att göra ett bara för att det är så sött haha

nja, det är till människor egentligen, men funderar som sagt på att prova att sätta det i hästens svans :D . finns i en hel del affärer (hårinriktade) faktiskt, där jag köpte är det en kombinerad affär+frisörsalong
finns en hel del tuffa färger där kan jag lova

men jag såg att dom faktiskt hade tailextensions på ebay.... ;) till hästar alltså :p

det har dom i nån amerikansk katalog med hästgrejer också, det är lite tufft :)
fast det är ju lugnt tuffare att ha typ neongult

jo det e ju sant :D men jag hade nog kört på knallrosa isf...får väl iof färga hästens svans svart(är vit) eller nåt först så det syns ordentligt :p

asfaltsflickan skrev:
Men den där såg jäkligt skön ut att ha på vintern, istället för fleecehuvan som inte alls får plats under hjälmen. Synd bara att lila skär sig mot mitt hår... :(

men men... hade inte du rosa (eller är det rött??)hår?? då kan det väl inte skära sig ;) ? tycker rosa o lila e riktigt snyggt, iaf om det är "rätt" nyanser...
hehe men visst ser den varm ut... fast jag tror jag nöjer mig med mina "öronlappar" ändå :rofl: iof om den åtminstone kunde varit i en lite mindre uppseendeväckande färg så kanske det hade vart nåt :D

mest gillade jag nog ändå kommentaren vid stövlarna som jag länkade :D "Great for the Stable Yard. Horses love them!" hehehe

man skulle kunna plocka ihop till ett riktigt härligt kit från denna tråden alltså... och jag kan lova att jag är på väg att falla över gränsen att skaffa "bara för att" :p

Senast ändrad:

Kolla den här sadeln då! :bump:

PA%20-%20left%20side.jpg

Tuff värre vill ha!! :love: är ju ute efter en western sadel nu jag ju!

Den såg väldigt tung ut !!
Hua å ha den på ryggen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

Tillbaka