utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

redSaddle.jpg

har ingen bil på min men det är sånan här vi pratar om allihopa :)

JAAA :bump: vart hittade du den bilden? Du vet inte om det finns någon som säljer dem nu?

nej tyvärr men om bore bärja sälja igen :)

Ja- har faktiskt skickat en mail till dem och frågat om det finns en möjlighet att få beställt en av dem (typ designa själv), får hoppas på ett bra svar då ;) Skulle du sälja din sadel då?

Mitt egensydda lila fluff nosludd :D

416036.jpg

Allmänt upprop till alla läsare i denna tråd :angel:

Visst vill vi alla att Natali ska få en röd eller blå sådan sadel :idea:

Därför ber jag er alla att ni letar upp och frågar sadelägare med sådana sadlar om dom inte skulle kunna tänka sej att sälja den till Natali :d :idea:

Vad väntar ni på :confused: sätt igång och leta :banana:

natali: jag ska höra me dom i stallet har bara inte hunnit göra det än vad kan du tänka dej ge för den den är i fint skick? har legat på olika varmblod. innan jag frågar :)

palle skrev:
Allmänt upprop till alla läsare i denna tråd :angel:

Visst vill vi alla att Natali ska få en röd eller blå sådan sadel :idea:

Därför ber jag er alla att ni letar upp och frågar sadelägare med sådana sadlar om dom inte skulle kunna tänka sej att sälja den till Natali :d :idea:

Vad väntar ni på :confused: sätt igång och leta :banana:

JAAA :bump:
Tack för hjälpen med att efterlysa denna sadel :love:

cämela skrev:
natali: jag ska höra me dom i stallet har bara inte hunnit göra det än vad kan du tänka dej ge för den den är i fint skick? har legat på olika varmblod. innan jag frågar :)

Har ingen aning ang. pris. MEN fråga dem i stallet om hur mkt dom vill ha för den - vill ju använda den till mitt eget varmblod :love:
Ps: Tack för hjälpen :)

*hugger en knapp*

De här grimmorna med matchande flugpannband köpte jag i Ullared igår! :love:

grimmor1.jpg

Fanns även i andra trevliga färger. Grimmorna såg jag inte i lila, men lila flugpannband fanns.

Tycker du kunde ha köpte det till mig i så fall ;)

jag har också en sån rosa grimma! Bara det att det låg shettis och ponny i samma låda och jag trodde att det var kompinerad storlek. men nehe! Såg visserligen att den så lite liten ut men inte så liten! Den lilla shettisen på 92 cm kan ju inte ha den och han brukar kunna ha shettisföl grimmor. Lite tjurigt men den kostade ju bara 30:-

6b_1_b.JPG

Wow wow, det är ROSA, och det GLITTRAR! :D

5c_1_b.JPG

Det är fortfarande ROSA :D :D

49_1_b.JPG

...

6670.jpg

Man kan ju ha ett för varje dag i veckan eller så...

Måste bara visa detta också, tyckte det var så sött.. jag menar LILA el-rep är ju inte någonting som finns här hemma i alla fall... än så länge :p
02_1_b.JPG

Häftigt med lila elrep - skulle ha funnits i rosa - royalblå - etc. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
928
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka