utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Det rosa glittriga pannbandet var ju bara suuuuuuuuuuuuuuuuuuupersnyggt tycker jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min kompis var där i går kväll och såg grimmorna....

Men tror du hon köpte någon?

Ville du ha en sån?? sa hon :(

asfaltsflickan skrev:
*hugger en knapp*

De här grimmorna med matchande flugpannband köpte jag i Ullared igår! :love:

grimmor1.jpg

Fanns även i andra trevliga färger. Grimmorna såg jag inte i lila, men lila flugpannband fanns.
Sture har också en sån Grimma :p :D

Nödrop :idea: :idea: :idea:
Finns det möjligtvis någon som ska dit i nästa vecka och som skulle kunna tänka sej köpa en sådan ROSA åt mej :angel:

PMa i så fall..... ;)

Cämela: Ja, jag vet att jag tjatar, men har du pratat med dem ute i stallet ang. sadelen? :bump:

nej men tillveckan ska jag föröka få tag i tjejen.

Såg i någon hästtidning att det skulle finnas BLÅ-svarta sadlar hos Forestier och någon mer bomsadel plus bomlös sadel....:)

Lozzan skrev:
http://www.kaupreridsport.se/Produkter/Hastutrustning/Grimmorochskaft/811160.jpg[/IMG]
Kombinerat skydd för skav av täcke och grimma eller?
crazyhorse_1844_28939061
såna har man väll på tävling så att hästen inte ska förstöra knoppar och skita ner sej och sånt..? Alltås om det är en sån tävling där man har hästne uppstallad under natten

Det finns blå/Svarta sadler, bla Kieffer skall ha en modell. Men dem är i läder och jag efterlyser en i syntet ;)

Huntress skrev:
Fy f*n vilka häftiga! :eek: :love: Åh, jag vill ha...

Vill också veta hur det är att köpa saker ifrån ebay, vad går frakten på t ex?

Har köpt flera gånger på ebay :) många säljare som är bra seriösa och de räknar ut frakt mm åt en och är inte så överdrivet dyrt om man nu inte köper tex sadel :P

:eek: :eek: va inne och kikade lite på den sidan... och gissa vad jag upptäcker..... allt nagellack -eller hovlack kanske det heter- är slutsålt! :eek: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
928
Senast: Piaff
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka