utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Lozzan skrev:
52_1_b.JPG

Haha den skulle passa min vovve :)

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 200:- är ju SKITBILLIGT!!!!!!! och tänk Nogge i en neonrosa showhalter.... [love]

Elshacera skrev:
Vad tror ni här på forumet om träns i lila och rosa i sk grimmtyg (om ni förstår vad jag menar) i ROSA och LILA. Cirkapriset skulle komma att ligga på ca 200kr.

Har även hittat showhalter för araber och ponny i lila och neonrosa fniss...

Tror ni det funkar hos våra svenska domare.
mvh Elshacera

Kan du ta kontakt med mig pr. mail ang. Araber NM? Snart blir det för sent att planera allt i god tid.
Om det nu fortfarande blir något då :crazy:

Vad tror ni här på forumet om träns i lila och rosa i sk grimmtyg (om ni förstår vad jag menar) i ROSA och LILA. Cirkapriset skulle komma att ligga på ca 200kr.

VILL HA!!! :bump:

Undrar bara är ni ponnyfolk eller vuxna som gillar rosa....
För om ni är vuxna, då är jag alltså inte längre själv om att gilla rosa lila och andra "barnsliga" färger på tottisarna fniss..

Jag följer tråden med spänning och jag älskar lila o rosa. :love:
Även olika sorters "djurtyger".

Jag e 30 år så du e inte ensam. :D

jag är snart 17 och har alltså ett helt år tills jag räknas som vuxen, min häst är 152cm och alltså nästan ponny, så jag kan med lite fusk kalla mig ponnyunge ;)

hehe jag tror nog att mitt rosa och lilabegär kommer sitta kvar i minst ett år till, så då är jag en av er
får starta klubben "Vuxna Som Vågar" ;)

jag älskar saker med olika färger....o jag är väl bara 21
känner mig som en ponnyunge när jag sitter o lallar runt på min lilla bebis (en ardenner) sist köpte jag ett schabrak med snobben o skrutten på dock fanns det bara i blått då....

Hmmm snygga saker men dyra..
Blev bara lite fundersam säljer inte även ox... sunset saker??
Natali var är du som vet..
mvh El

Visst är den??? Vill också ha!! Men snygg nagel gubben (??) har :rofl:

Elshacera skrev:
mvh Elshacera

Skulle det på riktigt kosta bara 200?? :eek: Det finns inte i någon söt ljusblå?? :p

OX säljer inte Sunset längre då dom kommer till att få in tuffare täcken till ett lågare pris efter sommaren ;) (vad jag har hört).

jag har själv ingen aning. för jag håller mig till lite mer normala färger, om man kan säga så ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
31
· Visningar
1 219
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka