utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Missade detta rosa träns på Z***litzas hemsida.
Pris 350kr syntet och ROSA
rosa%20trans%202.JPG

Hälsn Turbos

Ahha missade ditt svar så du har fått en till bild på Rosa träns fniss...

Fast har just upptäckt ett "litet" problem med mitt..

Hakarna är för grova på något vis, jag kan inte ha ponnyns pelham på för då låser inte krokarna :(

Men då infinner sej kreativiteten på nytt...jag låter sambon svetsa fast tunna ringar på bettet och då kan jag ha pelhamet till tränset :bump: :bump:

Kreativitet fniss..
Hade du som vi haft shettis med mittemellanhuvud hade du fått vara uppfinningsrik...
Vi har ju större tillgång till utrustning än vad de flesta har. Trots detta passar inget.

För att inte prata om hennes föl, någon på forumet som försökt hitta grimma till rymningsbenägen 2-dagars shettisföl.
Lovar går inte..
Nej då får man göra extrahål i nylonfölgrimma sedan värma försiktigt med tändare runt hålet, detta så att plasten smälter och inte hålen går upp.
mvh El

ciliegia skrev:
nu vill jag se bilder på utrustning i lite mer ovanliga färger, inte svart, brunt, vitt och sånt där

hittade själv de här benskydden, dom är helsköna ju :D :bow:

De var ju lite annorlunda :P Men kolla på http://www.ponnyprakt.se/ Där har de massor med roliga färgsprakande grejer :love: :S

De flesta i den här tråden är nog inne på PP regelbundet :D

PP är denna tråds Mecca! :bow: :D
Allt gulligt/söt/ovanligt man vill ha verkar ju finnas där..

Jag bara älskar det mesta som finns med i detta forum:love: Har aldrig sett så mkt saker som jag skulle vilja ha.
O Ponnyprakt! Vilken härlig sida!:love:

Bara för att vara värst har jag målat alla hakar/spännen och mina stigbyglar orange med nagellack!

//Lillan

haha vad tufft! så borde man ju göra, fast i lila då :D

Skall omedelbart föreslå oranga och lila stigbyglar...

Finns ju redan vita,blå och röda..
mvh El

Instämmer alla tre affärerna/webbsidorna har ungefär samma sortiment/utbud.
Sedan är vissa av dem billigare och det är ju inte fel..
häls Turbos

Kan ju lova att ingen vill ta mina grejer när de är oranga. Var i ett stall tidigare däe det försvann massor av grejer för alla och då bestämde jag mig för att märka mina grejer.
Och nagellack går ju faktiskt att ta bort om man vill.

På tal om lila så köpte jag lila nagellack och färgade shettisens grejer... Det var glittrigt lila nagellack och det blev jättesnyggt!

//Lillan

Men guuud vad smart....:idea: :bump:

Då måste jag bara hitta ett riktigt CHOCKROSA till stigbyglar och spännena....:love: :love: :devil:

Det där glittret är bra, men det fastnar mkt på händerna när man har på det, men det syns bra!

är det någon som har hittat någon lila ridkavaj? eller en svart med lila foder iallafall?
letat överallt.. det närmaste jag hittat är victor hugos ljusblå, men det är ju inte riktigt rätt.

Lillan_tuff skrev:
Bara för att vara värst har jag målat alla hakar/spännen och mina stigbyglar orange med nagellack!

//Lillan

Värst vad mycket nagellack det måste ha gått åt X)

Starmartyr skrev:
Hrm, på tal om att matcha... *host* Folk brukar undra om jag är en clown.. (och nej, jag ser inte ut så där när jag är i stallet, men det är i alla fall en förklaring till varför jag uppskattar den här tråden så mycket)... Moí:
4lmtdl
du skojjar?? :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
14
· Visningar
457
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
930
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka