utrustning i roliga färger + travshoppar i sthlm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare pandan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 962
P

pandan

hej. var kan jag köpa rolig utrustning + borstar i olika färger ex rosa, lila mint blått mm. + var i sockholm hittar jag travsport articklar? kommer ej ha tillgång till bil endast slkort.

får vem som helst gå in på solvalla och handla på shopparna där?

Sv: utrustning i roliga färger + travshoppar i sthlm

Om du inte är där på tävlingsdagar så tror jag inte det är problem att komma in på stallbacken på Solvalla. Skulle någon säga till dig så är det väl bara att tala om att du ska in och handla....(Jag vet att min mamma har handlat saker åt mig där utan att ha passerkort till stallbacken)

pandan skrev:
hej. var kan jag köpa rolig utrustning + borstar i olika färger ex rosa, lila mint blått mm. + var i sockholm hittar jag travsport articklar? kommer ej ha tillgång till bil endast slkort.

får vem som helst gå in på solvalla och handla på shopparna där?
Finns shopar utanför stallbacken :D

var då???????

Grejer i roliga färger kan du köpa på bla ebay och Tradera. Men kollai utrustning i lite... speciella färger, där finns många tips!

ja men jag vill ju handla då jag är i sthlm!!!

Liknande trådar

W
Western Hej. Jag har lite frågor bara. 1: Spelar det någon roll om man tävlar med syntet eller läder westernsadel? krav på något? Jag...
Svar
1
· Visningar
1 032
Senast: Texaz
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på... 2
Svar
31
· Visningar
6 862
Senast: Shark
·
Övr. Barn När jag läser här så läser jag ibland med ett litet leende på läpparna. Jag läser om oro för inskolning, matproblem, sömnproblem och...
Svar
11
· Visningar
1 716
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jaha, nu har jag drabbats av I-landsproblem. Förutom att jag muttrat mig igenom två ridsportsbutiker för att få tag i utrustning i RÄTT... 2
Svar
28
· Visningar
2 307
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka