Bukefalos 28 år!

Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

M

mickis_z

Är det någon här som har en rödbrun equipe sadel? Vad har ni för övrig utrustning till denna, tex träns, martingal, benskydd?
Har nämligen precis beställt en sådan, men vet inte vad ja ska köpa för övrig utrustning. Funderar på ett dyon träns, the difference. Är det ungefär samma färg? Och carbon gel benskydden, passar dom?

Släng gärna in bilder på era utrustningar och kom med massa tips och förslag ;) :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

varför inte köpa equipe träns o skydd då får du ju rätt färg.
 
Sv: Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

Köp samma märke så får du ju garanterat rätt färg, tror att Dyons färg kanske blir för mörk jämfört med sadeln.
 
Sv: Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

Sadeln är rödare än tränset och skydden. Men det är ju ingen katastrofal skillnad som stör..
 
Sv: Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

Sadeln mörknar ju mkt så snöa inte in dig för mkt på att allt skall vara exakt i samma färg, för när den mörknar så är den inte lika röd som innan.

Jag har en sadelgjord från Knigths med vita sömmar som passar jättebra till sadeln. Tror även att det finns matchande träns till.

IMG_5898.jpg
 
Sv: Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

Du har SÅ bra smak! Vi har samma sadel (fast min är ju mörkbrun), samma hoppgjord och samma snygga pannband ;)
 
Sv: Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

Håller med Ickiz. Har du beställt i kalvskinn så mörknar det ju en hel del. Köp veredus skydden och different tränset om du vill ha det.
 
Sv: Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

Ja, ja tror ja ska göra d :) D känns så tråkigt att ha allt i equipe tycker jag... :p
Btw, fin bild å fin utrustning :)
Finns d inga fler som har bilder??:angel:
 
Sv: Utrustning till rödbrun Equipe-sadel

Ja gud vad bra smak vi har då!:rofl:

Du har ingen bild på ditt?
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 705
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 216
Senast: Sirap
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 499
Senast: Görel
·
Hundavel & Ras Hej alla bukefalos-folk! Jag huserade en hel del här för några år sen, typ 4 år sen tror jag det var. Då hade jag en dvärgpinscher...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp