Utstickande öga (råtta)

gul_zebra

Trådstartare
Elsas ena öga sticker ut mer än normalt. Ögat verkar inte större än normalt, utan bara mer utstående.
Vad kan orsaka det, finns det andra möjliga orsaker än en tumör som trycker på bakom ögat? Finns det isf andra behandlingsmetoder än operation eller är det avlivning som gäller? Lilla damen är gammal tant numera så operation är tyvärr inte aktuellt...
 
Sv: Utstickande öga (råtta)

Never mind, fick svar på ett råttforum.
Det blir avlivning för lilla damen nu i veckan :cry:
 
Sv: Utstickande öga (råtta)

:cry: usch
syns det mycket? (blev orolig ifall man själv skulle få ett djur där ögat också står ut)
 
Sv: Utstickande öga (råtta)

Mjeae, inte så jättemycket. Ögat sitter fortfarande kvar om man säger så :p
Det sticker ut mer än normalt helt enkelt. Hade nog inte märkts så tydligt om det inte vore för att andra ögat är helt normalt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Viva
·
  • Artikel
Dagbok Skriver denna tråden för att få hjälp att fatta rätt beslut och sedan hålla fast vid det. Eller ja, jag vet vad som är rätt beslut men...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 986
Senast: cambodia
·
Kläder & Bli fin Vad har ni för mössa nu? Jag har en helt vanlig mössa. Hatar egentligen mössa, men fryser numera något så kolossalt så jag får klä på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 669
Senast: Motacilla
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp