Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Näj, näj. Men det är ju väldans förmånligt med en beskyddare ;)
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

*spök*
Nä du, nu får du känna på hur det är att vara ett spöke och inte ha något att säga till om :devil:

spök

Ja, för det har jag ju aldrig varit med om förr... Vem var det som åt upp sin kollega för inte så länge sen, egenligen? :cautious: :p
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Tusan!

Förlåt Monster, men det blir faktiskt lättare att gallra nu, Det var dig och Habina jag var osäker på, så jag kör på de tidigare misstankarna jag haft mot Habina och hon står nu som ensam kvar av de jag haft frågetecken på.

Tillägg: just nu, alltså. Jag är inte övertygad om att LL inte är ond nog att ha en omvandling i lotteriet, så jag är inte alls trygg i att Habina skulle vara ond heller...

Håller med, men samtidigt förstår jag inte varför ulvarna käkar någon som har misstankar på sig?? Låter helskumt - vilket gör att jag funderar på om jag misstagit mig: PÅ DIG!???:nailbiting:
(faaast jag tror ju inte att det är så egentligen...)

Den enda som jag har kvar att misstänka är Habina nu. Mat och Cirkus har jag avskrivit sedan tidigare och det finns inget där som gör att jag vill plocka upp mina misstankar igen..

Om LL låtit lotta ut en förvandling så kan ju vem som helst av oss vara drabbad å då är det ju kört. Jag tror dock inte att det finns förvandlingar med i lotteriet - jag tror aldrig att brevbäraren har haft en förvandling med i postsäcken och eftersom lotteriet är baserat på brevbäraren känns det lite för otroligt...
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Spökelispöök!! Heja heja goda, synd på lilla grisfisken men en Harald kvar i spelet så här långt är inte illa!
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

Håller med, men samtidigt förstår jag inte varför ulvarna käkar någon som har misstankar på sig?? Låter helskumt - vilket gör att jag funderar på om jag misstagit mig: PÅ DIG!???:nailbiting:
(faaast jag tror ju inte att det är så egentligen...)

Den enda som jag har kvar att misstänka är Habina nu. Mat och Cirkus har jag avskrivit sedan tidigare och det finns inget där som gör att jag vill plocka upp mina misstankar igen..

Om LL låtit lotta ut en förvandling så kan ju vem som helst av oss vara drabbad å då är det ju kört. Jag tror dock inte att det finns förvandlingar med i lotteriet - jag tror aldrig att brevbäraren har haft en förvandling med i postsäcken och eftersom lotteriet är baserat på brevbäraren känns det lite för otroligt...

:rofl:
Ja, dig och Cirkus håller jag som minst misstänkta, men eftersom du håller Mat icke misstänkt tror jag dig.

angående att Monster käkades - du tror inte det kan ha varit så att de lämnade in för käk för ett tag sen, eftersom vare sig Habina eller Bumpo varit aktiva på ett tag? Iofs borde väl en av spökulvarna kunnat lämna in någon ändring, men... ja, jag vet inte. De kanske misstänkte henne som ängel, hoppades att vi skulle förvilla oss så de kunde käka någon de tror är siare nästa natt och på det sättet försöka vinna? De kanske misstänkte att hon skyddade den de egentligen ville käka? De misslyckades ju med käket igår, tänker jag...

Nåja, nu ska jag sova, ska visst fylla år imorgon så måste vara utsövd tills tårtan serveras på sängen.

Vi ses imorgon! ;)

/Caisa, sista kvällen som 24-åring.

Tillägg: Och jag håller det inte alls över LL att göra något så ont som att lägga en omvandling i lotteriet... :mad:
 
Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]

bday.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 785
Senast: machafuko
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 749
Senast: Imna
·
Tjatter För sistaårseleverna på Sunnydale High pratas det bara om en sak. Ska alla överleva examen? Staden är känd för sina höga dödssiffror och...
80 81 82
Svar
1 634
· Visningar
61 464
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp