Bukefalos 28 år!

Uttråkad idag = projekt

Gnist

Trådstartare
Och dagens projekt blev detta..

Först en tom och tråkig plats och ca 1½ timme till övers

projekt-bild1.jpg


En snäll make

projekt-bild2.jpg


Betongstenar och marktäckare

projekt-bild3.jpg


Några skopor sand, för dräneringen

projekt-bild4.jpg


Några skopor välbrunnen jord, uppblandat med en del skit..

projekt-bild5.jpg


Och sist men inte minst; Lite blomster..

projekt-bild6.jpg
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Vad fint det blev! Du och maken kan gärna ta traktorn hem till oss också - jag har också "tomt" här och var...
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Shit vad snyggt! Funderar ni på att starta eget företag så finns den första kunden här! :D
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Jättesnyggt! En och en halv timme bara?
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Härligt!
Vilka resurser du har :D Kul att se! Nästa gång blir det en damm? Trodde det på första bilden :angel:
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Härligt!
Vilka resurser du har :D Kul att se! Nästa gång blir det en damm? Trodde det på första bilden :angel:

Hihi :D Här finns det mesta att hitta åt och oftast är det väl bara att sätta igång när andan faller på :angel:

Damm är möjligt att göra, men kräver inhandling av en del grejor = Inget man kan spontangöra, så det får planeras in nån gång i framtiden ;)
 
Sv: Uttråkad idag = projekt

Gu va fint :D
den som kunde bli lite spontan ^^ , men först ska man väl skaffa hus som man kan vara spontan med :p

Grymt snyggt blev det iaf :D
Du och din make är duktiga :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 411
  • Artikel
Dagbok Alla kartonger jag har släpat med mig fyllda med alla saker som jag har samlat på mig under livets gång har nu kommit till en vägs ände...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: cassiopeja
·
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 158
Senast: yamyam
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 668
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp