Uttråkad idag = projekt

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Gnist
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 290

Gnist

Trådstartare
Och dagens projekt blev detta..

Först en tom och tråkig plats och ca 1½ timme till övers

projekt-bild1.jpg

En snäll make

projekt-bild2.jpg

Betongstenar och marktäckare

projekt-bild3.jpg

Några skopor sand, för dräneringen

projekt-bild4.jpg

Några skopor välbrunnen jord, uppblandat med en del skit..

projekt-bild5.jpg

Och sist men inte minst; Lite blomster..

projekt-bild6.jpg

Sv: Uttråkad idag = projekt

Vad fint det blev! Du och maken kan gärna ta traktorn hem till oss också - jag har också "tomt" här och var...

Shit vad snyggt! Funderar ni på att starta eget företag så finns den första kunden här! :D

Jättesnyggt! En och en halv timme bara?

Härligt!
Vilka resurser du har :D Kul att se! Nästa gång blir det en damm? Trodde det på första bilden :angel:

Härligt!
Vilka resurser du har :D Kul att se! Nästa gång blir det en damm? Trodde det på första bilden :angel:

Hihi :D Här finns det mesta att hitta åt och oftast är det väl bara att sätta igång när andan faller på :angel:

Damm är möjligt att göra, men kräver inhandling av en del grejor = Inget man kan spontangöra, så det får planeras in nån gång i framtiden ;)

Gu va fint :D
den som kunde bli lite spontan ^^ , men först ska man väl skaffa hus som man kan vara spontan med :p

Grymt snyggt blev det iaf :D
Du och din make är duktiga :D

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu:cry: Mitt liv är kaos just nu, allt som kan gå fel har gjort det:cry: Allt började för lite... 2
Svar
20
· Visningar
5 009
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: escodobe
·
Träning Idag tappade jag helt fattningen med min häst :cry: Bakgrund: sadeltvång 19 årig isis som spenderat massor av tid med att göra sig... 2
Svar
22
· Visningar
2 297

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka