Uttråkad...

M, var här i morse. jag glömde fråga vem som kommer i kväll och när. Men det blir väl strax efter 20, eftersom CARLOC (Inte kommunen, de har felanmält problemet ett antal gånger) inte tar ordet trygghetslarm, på allvar (Porten stänger 21, så det gäller att jag håller mig på benen och inte blir dålig på natten, då nattpatrullen åker hit först om jag larmar och när de inte kommer in, måste de åka till kontoret och hämta nyckeln innan de kan komma in). Det har varit så här drygt en vecka nu.

Städar badrum, pausar, städar badrum, pausar...

Håller sig vädret från regn, belönar jag mig nog med att dra ut en sväng i em. För helgen har varit inomhus... - B o o o r i i i n g...
 

Betydelsen av detta kort för mig, är mellan "den jag frågade" och mig :heart

Fundera gärna på vad kortet betyder för dig. Vad går du runt och funderar på. Väntar du kanske ett positivt besked?

15904133675681128128780.jpg
 
Skänkes- o bytesgrupper på fb är trevliga. Dekorpapp I tjock kvalitet gratis, hämtades upp för en dryg timme sen på resecentrum där jag blev åskådare till ett rejält slagsmål. Jag smög upp telefonen, för att ringa farbror blå. Men då pratade en tjej bredvid redan med dem. Tyvärr drog gänget iväg mot Järntorget men det var blåljus o tut-tut en stund så jag hoppas att de hittades. Det gjorde de, det var en notis i na.se för en stund sen.

dekorpapper.jpg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp