v-format pannband

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare thyrniròs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 3 355
Sv: v-format pannband

Men jag har inga pengar på banken, eller vad man ska säga. Jag kan ju inte skicka kontanter dit upp!:p Aja, jag får se hur jag gör!:)

TS: Ska inte skriva mer, har blivit lite för mycket OT! :o

inga problem, prata på bara:rofl:
andra som har tips på var man kan få tag på v-pannband får gärna skriva. Tipsa gärna om affärer i Sthlm, då jag bor här (älskar att klämma och känna innan jag köper saker:angel: )

Ett tips är kanske att gå till någon sadelmakare, eller någon annan som syr i läder så kanske de kan sy upp ett pannband till dig precis som du vill ha det? Det borde ju inte kosta mycket.

*puttar upp*

Ingen som vet någonstans släta pannband (alltså utan stenar, kedjor eller annat bling) går att köpa? Det borde ju finnas någonstans? eller?:crazy:

jag är oxå på jakt efter ett V-format pannband. tycker detta var snyggt. :love: från Hippsonshopen.

z2741a.jpg

det är iförsej inte slätt men ganska så diskret. jag fattar inte att det ska vara så svårt att hitta v-formade pannband utan någonting på.
domdär med blomman på var det fin form på. undrar om man skulle kunna ta bort blomman :angel:

Ja, men eller hur! Är också på jakt efter ett mörkbrunt, på sin höjd fodrat, v-format pannband. Men de finns ju inte! Och vill gärna inte betala 500 för det heller...

jo jag ser :D . funderar på att fundera på det. Men jag kunde inte se din bild :confused: men är hon bra där? inget konstigt med beställning osv? skulle somsagt vara kul att kunna se en bild på det för det fanns inte med på hemsidan heller :crazy: :)

Jag har sattit lösenord på hemsidan som bilden ligger på, därför det inte funkar. Ska fixa den strax! :)

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: sweep
·
Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Elendil
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 454
Senast: qitis
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 079
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka