V Galler hur ser det ut?

Tilma

Trådstartare
Någon som kan visa bild på hur ett V galler för transport ser ut? Har sökt men tyvärr inte hittat. Vilken funktion upplever ni att dom fyller?

Jag har i min lastbil och tänker att det borde se typ likadant ut i transport... Upplever att mitt v-galler gör det mindre inbjudande för hästen att försöka hoppa framåt in i packutrymmet eller slänga upp frambenen över dörren samt att de inte kan vända i huvudet bak i hästdelen och försöka vända på sig i det trånga utrymmet.

received_2121649008111715.webp

Jag har i min lastbil och tänker att det borde se typ likadant ut i transport... Upplever att mitt v-galler gör det mindre inbjudande för hästen att försöka hoppa framåt in i packutrymmet eller slänga upp frambenen över dörren samt att de inte kan vända i huvudet bak i hästdelen och försöka vända på sig i det trånga utrymmet.

Visa bifogad fil 18820
Vad har du för lastbil? Ser inredningsmässigt supertrevlig ut!

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Puh
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
424
Senast: MimmiNO
·
Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 371
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka