Vaccination?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare ChristinA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 895
Sv: Vaccination?

Mina vaccineras vartannat år mot både pest och snuva. Hade jag ställt ut hade dom fått snuvevaccinet varje år.

Jag vaccinerar mina varje år eftersom jag ställer ut dem, annars hade jag nog gjort det varannat år.

Ok, detta är en sällskapskatt som är både ute och inne.
Vaccinerades första gången förra året.

Fråga veterinären vad som rekommenderas med just det vaccinet du använde då, det skiljer sig från olika vaccin.

Mot kattpest och kattsnuva vart tredje år. När jag är utställningsaktiv (vilket jag inte varit på några år) vaccinerar jag årligen mot snuva.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
415
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 397
Senast: ameo
·
Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 369
Senast: fejt
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka