vad är betäckningsrapport??? *mer pass*

Sv: vad är betäckningsrapport??? *mer pass*

På min ena som jag fick genom en klyddig bytesaffär så hänvisade jag bara till att jag saknade någon form av avtal på detta men om de ville kolla så kunde de göra det med ridsportsförbundet där jag stått som ägare på hans licens i 5 år. (Kan ju ha hjälpt upp saken att en av de som jobbar där sett både mig och hästen under alla år på tävlingar och vet vem vi är). Inte ett ljud i protest utan jag fick mina papper.
Ena importen körde jag själv upp till Flyinge och lämnade in papperna hon frågade mig vem som skulle stå som ägare punkt slut inte ett papper som bevis lämnade jag.
 
Sv: vad är betäckningsrapport??? *mer pass*

Uppdatering.. allt var väl när jag pratade med dem inga problem det var OK, men varför i helvete får jag igår då en påminnelse :mad: vad har de för problem egentligen????
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu ska tilläggas att jag inte är någon av ägarna men jag är berörd ändå eftersom en av personerna är en god vän till mig. En häst ägdes...
2
Svar
38
· Visningar
5 154
Senast: Smedholt
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 033
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 339
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Är mest lite nyfiken efter att ha tittat i Herr Hästs pass tidigare idag. Vilka formkrav ställs på ett pass och hur noga är det...
2
Svar
35
· Visningar
2 708
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp