Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Fibusen

Trådstartare
Mitt bästa: 3200:- i travvinst,köpte en harry boy första och enda gången för ett par år sen. ;)

Mitt sämsta: 6 stycken små (typ 1 cm höga) gröna porslinsgrodor! En satt,en stog på händer,en låg på sidan osv. Jättekul. Speciellt när man var typ 12 år eller nått! :p Vann dom på något lotteri.
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa: 10 000 kr på Triss.

Sämsta: Ett kassettband med låtar för karaoke. Vann det i en tävling i tidningen Frida.
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa och sämsta är en och samma. Vann en låda på Bingolotto när det var på "Lokets" tid. Lådorna var ju något fint....bättre vinster. I min var det 5000:- i bensincheckar samt en skruvdragare. Jag hade varken bil el körkort! :meh:

Min snälla mamma köpte checkarna av mig för 4000:- och på så sätt tjänade vi båda på det ;)
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa och sämsta är en och samma. Vann en låda på Bingolotto när det var på "Lokets" tid. Lådorna var ju något fint....bättre vinster. I min var det 5000:- i bensincheckar samt en skruvdragare. Jag hade varken bil el körkort! :meh:

Min snälla mamma köpte checkarna av mig för 4000:- och på så sätt tjänade vi båda på det ;)

Fast 5000:- i bensincheckar var ju ett ganska vettigt pris för att vara på Lokets tid! Där vann ju folk en årsförbrukning kattmat eller glasögon för hela familjen oavsett om de hade katt, synfel eller familj :D
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa: 50 kr på Bingolotto (Men jag hade lånat till lotten så fick använda vinsten till att betala tillbaks).

Sämsta: Bilschampo och nåt puts till bilen. (Har varken bil eller körkort).
En ryggsäck till ett litet barn, när jag var typ 11 år.
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa: 10 000 i presenkort på Poda stängsel, jättebra när man bor på gård.

Sämsta: 18 kg kaffe.. Dricker inte kaffe.
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa: 20 000 på Triss.

Sämsta: Balsam för färgat hår. Jag har aldrig färgat hår och orkar typ aldrig använda balsam.
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa vet jag inte. Jag vinner rätt sällan :p

Sämsta var skidvalla på en agilitytävling i AUGUSTI! Kompisen vann en cd-singel med svenska nationalsången i två versioner. :rofl: Har även vunnit en handdammsugare för bil när jag var typ 12 även det agility.
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Mitt bästa och sämsta var faktiskt samma pris: Det var när jag vann en tävling för Finess där första priset var att först besöka en radiostation (kommer inte ihåg vilken nu) och sedan gå på deras "Awards-fest", lyssna på banden, få håret fixat av Finess´ stylister och sedan träffa ngt av banden backstage och slutligen en hotellövernattning i Sthlm :bump:

Vi var några stycken som vunnit detta, bland annat några yngre tjejer som rest upp från typ Blekinge för att få vara med. Vi fick först ta oss själva till radiostationen på Söder i Sthlm, väl där fick vi sitta i några besöksstolar en halvtimme, eller två..

Sedan rusades vi iväg till några bilar som skulle ta oss ut till Cirkus.. Ngn ansvarig från radiostationen lovade att vi skulle få träffa typ "xxx" (glömt vilka artisterna var - men det var riktigt bra artister). Sedan fick vi köa tillsammans med övriga som köpt biljetter till galan för att komma till "stylistområdet"... Väl där visade det sig vara tre stolar, två speglar vid väggen vid toaletterna och typ tre personer från ngn frisörutbildn som blåste håret på en - i tre minuter och sedan iväg igen. Ingen riktig styling där inte... :meh:

Nu började vi alla bli riktigt hungriga - vi hade varit där i runt 3-4h redan, å ingen mat el fika överhuvudtaget och när vi började fråga så visade det sig att ingen mat ingick i priset. De yngre tjejerna var nästan gråtfärdiga, själv började jag å min kompis å lacka ur ordentligt (vi var strax över 20). Efter ett antal bekräftelser från radiostationen så skulle vi verkligen få gå backstage, men när "showen" börjat så försvann han i folkvimlet. Efter ett tag vi fick vi tag på honom å då visade det sig att nääää, det skulle nog inte bli någon träff för artisten hade inte "tid/möjlighet" el ngn annan dålig ursäkt. :mad:

Min kompis å jag tittade på varandra å bestämde oss för att nu skiter vi i det här - vi gick å käkade på Hasselbacken å sedan åkte vi tillbaka till hotellet där vi dagen efter njöt av en fantastisk hotellfrukost innan vi skulle åka till våra respektive jobb...

efter det här är jag riktigt skeptiskt till alla radiostationers utlottningar där man ska få gå på både det ena å det andra å träffa artister - men jag hoppas/tror att det blivit bättre på de här åren....
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

*kl*

Bästa: Några tusen på en tialott, det var det sista som saknades för att jag skulle kunna köpa en dator åt sambon i födelsedagspresent. Så det blev lyckat :)

Sämsta: 5 Telefonkort till telefonkiosk (Känner mig som från stenåldern nu).
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Det sämsta, här har jag 2 kandidater. Det ena var ett komplett ryktset "My little pony" med rosa plasthästar och allt i lådan, jag var långt över 30 år vid det tillfället. Den andra kandidaten var tårtcheckar från ett bageri som redan gått i konkurs. :rofl:

Bästa,,,,,,,,,,,nä jag har aldrig vunnit nåt mera faktiskt.


WWW.Loser.nu :meh:
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa: Har vunnit 15.000 i presentkort på språkresor och VIP-biljetter till helt utsåld konsert i globen :)

Sämsta: biljetter till göteborg horse show, typ 3 dagar innan... Bor ju i norrland så det är ju varken enkelt eller billigt att fixa resa och boende så snabbt. Fick tacka nej och fick istället en (tydligen) exklusiv hästborste(har ingen häst att borsta) och ett spel till nintendo wii.. spelet är fortfarande inplastat så där typ 3 år senare
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bäst: Biljetter till Stockholms Horse Show
Sämst: Spännband (jag var 8 år gammal...)
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Några riktigt bra grejor eller pengar har jag aldrig vunnit.

Men en reklammössa från Agria fick jag på nån utställning och den har hängt med ute hos hästarna några år nu.

När jag var typ 11 vann jag en sorts ficklampa som man skulle montera på sin backspegel så att man kunde meka med sin bil i mörkret. Tyckte det var ett hyfsat värdelöst pris vill jag minnas.

Min mamma vann för snart 30 år sedan 100 000 på en penninglott, som hon köpt tillsammans med en vännina. Så det är nog hon som förbrukat all bra-vinst-karma i familjen ;)
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Som jag kan komma på nu... Så är bästa en hel låda med hundmat och hundprylar från ett hundmatsföretag :p Sämsta är nog en gjuten gås i nån metall (prydnadsföremål).
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Jag vann 6000 på V75 en gång. Lägligt när vi skulle ha semester och vi hade väldigt ont om pengar. Att sedan katten blev sjuk och kostade 3000 är en annan historia...

Sämsta: Jag minns inte att jag vunnit nåt riktigt dåligt, men isåfall skulle jag nog ge bort det till någon som bättre behöver det. T ex om jag skulle få en tröja i pris, som är för liten så skulle jag ge den till någon som hade nytta av den.
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Det bästa var en kryssning i lyxsvit det sämsta ett mobilfidral i form av en blå Foppa-toffel... Eller nä... Planscherna med styckningsdetaljer var nog sämre. Jag är dessutom vegetarian...
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Bästa: ett par valfria Pikeur :D
Sämsta: en hovkrats i en regional dressyrtävling :crazy:
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

Mitt sämsta: 6 stycken små (typ 1 cm höga) gröna porslinsgrodor! En satt,en stog på händer,en låg på sidan osv. Jättekul. Speciellt när man var typ 12 år eller nått! :p Vann dom på något lotteri.

Jag har också vunnit sådana grodor på lotteri. :D Mitt livs enda lotterivinst så vitt jag minns.

Jo, ja just det. Jag vann (utan att jag visste om att jag tävlade) 500 kr att handla för på Animail. En jättebra vinst!
 
Sv: Vad är det bästa VS sämsta du vunnit?

*KL*
Bästa: Inte värdemässigt sett men var den högt uppskattad: En handgjord gunghäst i trä som jag verkligen älskade och som har gått i "arv" i familjen, nu har mina syskonbarn den :).

Sämsta: En leksaksklocka...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
1 706
Senast: alice
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 597
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp