Vad är det jag har tryckt på!!!!!HJÄLP!!

Favina

Trådstartare
Jag blir snart tokig!

Allt som jag klickar på bara blir helt blått som om jag skulle kopiera och sedan så öppnas allt i nytt fönster, jag blir snart tokig!

Kan någon hjälpa mig!?
 
Sv: Vad är det jag har tryckt på!!!!!HJÄLP!!

Jag blir snart tokig!

Allt som jag klickar på bara blir helt blått som om jag skulle kopiera och sedan så öppnas allt i nytt fönster, jag blir snart tokig!

Kan någon hjälpa mig!?

Din shift-tangent är låst i intryckt läge. Antingen logiskt (ibland missar datorn en key up och fastnar därmed. Tryck en gång på shift och se om det släpper) eller fysiskt, att knappen faktiskt är nertryckt. Se om något sitter fast under t.ex.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 704
Senast: baraclara
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
342
Senast: Magnum
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
888
Senast: Tonto
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
574
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp