Vad är det?

annie_cool

Trådstartare
Hej i går hände det i natt nån gång då fick jag den efterlängtade mensen dock är den mycket svag och inte alls så tjock som brukar vara. Och det var ju 2 år sedan den kom men är det mens? Är då lite orolig över att det kan var nått annat men jag rådfrågar er först innan jag tar kontakt med läkaren eller Gyn vill inte men om det är så.
 
Hej i går hände det i natt nån gång då fick jag den efterlängtade mensen dock är den mycket svag och inte alls så tjock som brukar vara. Och det var ju 2 år sedan den kom men är det mens? Är då lite orolig över att det kan var nått annat men jag rådfrågar er först innan jag tar kontakt med läkaren eller Gyn vill inte men om det är så.
Om du inte haft mens på två år och är i fertil ålder bör du nog kontakta gyn oavsett.
Det finns flera andra trådar där folk tyckt det varit obehagligt men ändå gjort det.
Nu vet vi ju inte varför du inte vill göra det. Men kan du ta med nån om du tycker det är obehagligt?
 
Vet inte men har varit och tagit cellprov men det visade inget , men inte varför jag tycker att det är obehagligt men får väl.-
 
Har du inte varit i kontakt med gyn trots de mensproblem du skrivit om tidigare?
Varför inte? Det här är väl typ 3-4:e tråden om att/varför mensen spökar för dig...
 
Vet inte men har varit och tagit cellprov men det visade inget , men inte varför jag tycker att det är obehagligt men får väl.-
Jag förstår att du inte tycker det är kul.
Men. .. du hur ju skrivit flera gånger tidigare om utebliven mens och att du inte mår bra.
Så då är du ju orolig eller undrande?
Är det inte bra då att få hjälp och svar?
 
En annan gång när du skrev om att du inte får mens så svarade en bukefalist som är läkare: "Men utebliven mens hos unga kvinnor kan bero på viktuppgång, viktnedgång, stressymtom, depression, ångest."

Det kanske är psykiska orsaker som ligger bakom för dig?

Jag tror inte att jag skulle vara orolig för blödningen du beskriver, den kanske är ett tecken på att din mens är på väg att komma tillbaka. Men om du är orolig, gå till gyn igen. Du behöver ju inte gå ensam.
 
Den är över nu. Dock så har jag upptäckt en böld ovanför ja ni vet nog använder aldrig könsord.Den är inte så stor men är inte mogen att ta hål på.. Men annars mår jag bra har just fört sjuk.
 
Den är över nu. Dock så har jag upptäckt en böld ovanför ja ni vet nog använder aldrig könsord.Den är inte så stor men är inte mogen att ta hål på.. Men annars mår jag bra har just fört sjuk.
En böld?! Men kontakta gynekolog nu snälla, helst igår! Vill inte oroa men kan heller inte lugna då man inte vet vad det kan vara. Är väl inte kul att gå och vara rädd i onödan.
 
Får väl göra det men har haft en böld förut men den satt i ljussken då men ändå men vet hur man ska göra .Men blir den större så får jag ta kontakt.
 
Den är över nu. Dock så har jag upptäckt en böld ovanför ja ni vet nog använder aldrig könsord.Den är inte så stor men är inte mogen att ta hål på.. Men annars mår jag bra har just fört sjuk.
Oj, otäckt. Och låter som väldigt..smärtsamt? Nog bra att kontakta någon så fort som möjligt. Eller varför vill du vänta tills bölden är större? Man ska inte lida i onödan.

Annars med blödningen om du haft uppehåll från mensen tror inte jag är ovanlig alls. Min mens har uteblivit under vissa perioder pga viktnedgång och när den kommer tillbaka är den alltid lite småskum innan den så att säga kommer igång "på riktigt".
 
Min mens har tagit en lång period hela 2 år . Men den kom lite i tisdagen men den är över nu.


Men jag har pratat med min personal som jag har. vi ska ha koll på den och blir den större så ska vi kontakta läkaren s¨får dem titta på den. vill inte äta pincelin blir så trött och vinglig av den.
 
Min mens har tagit en lång period hela 2 år . Men den kom lite i tisdagen men den är över nu.


Men jag har pratat med min personal som jag har. vi ska ha koll på den och blir den större så ska vi kontakta läkaren s¨får dem titta på den. vill inte äta pincelin blir så trött och vinglig av den.
Det låter bra. Jag tror att du kan vara lugn, din personal brukar ju hjälpa dig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 625
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Jag är på en efterlängtad solresa med goda vänner. Är i (för)klimakteriet och har normalt lite opålitliga och rikliga blödningar. Min...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 384
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 363
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 373
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp