vad är ni köpgalna i?

jag brukar säga att täcken är det jag köper minst av, men av ngn anledning har jag lyckats köpa 3 st täcken denna månad och 1 st täcke för ett par månaders sen. och 1 st täcke månaden innan det...
det är på tok för konstigt för mig.

råkade samla på mig sadlar också..men det va väl inte så konstigt iof, med tanke på att hästen måste sätta konstiga muskler hela tiden :devil: men nu har ja sålt dom flesta så nu är jag sadelfattig för en gångs skull :-)

annars är det schabrak och benlindor.
gärna broderat
 
Helt klart schabrak! Varje gång jag är i en hästaffär köper jag ett schabrak...vet inte ens hur många jag har :angel:.

Sen är jag ganska duktig på att köpa täcken oxå...
 
Täcken och Hansbo-schabrak..Vill gärna ha bra kvalitet på grejjerna och då blir det lite dyrare och då får man inte råd att köpa stup i kvarten. Men täcken kan man inte få för många av...
 
Min största last är grimmor och grimskaft. Tätt därefter kommer benlindor och sårgrejor.
Det värsta är att grimmorna aldrig går sönder så man blir av med några. :crazy:
Sen, att hästarna aldrig gör sig illa, det kan jag ju inte direkt klaga över. ;)
 
Schabrak, grimmor och täcken.

Nu på senaste året har även bett varit aktuellt. Letar nämligen efter "det perfekta".. :smirk:
 
jag är nog inte fullt så galen som någon goddness skrev :D men till mitt sto har jag fem sadlar, fjorton träns, arton täcken, 27shabrak/vojlockar, endast ( :rofl:) tolv bett, tjuogofyra olika benlindor, åtta grimmor. sju hela uppsättningar av reflexer, dvs: benreflexer,reflexväst,reflexbrösta,svansreflex, tränsreflexer och ridtäcke med reflex. har i fyra olika färger på reflexerna:D
rosa, gul orange och röd:D:D
soo....
what do you think about this?? :rofl: :bump:
 
I grimmor!!! Har flera kassar, men jag kastade faktist några fula för länge sen.. Men nu har det blivit ett par träns på sisonde..
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
876
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
1 033
Senast: Freazer
·
Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
369
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 197
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Hage
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp