vad är ni köpgalna i?

Grimmor å grimskaft! Har 2 set fast jag inte ens har nån häst till dem... :o :D
 
Det varierar...ibland är det grimmor och sen är det borstar och sen.... :D
 
Träns, bett, schabrak och matchande lindor.

Skulle även kunna tänka mig att ha flera omgångar av foderhinkar att byta mellan efter humör... :D
 
Hahaha :rofl:

I övrigt, bortsett från just hö, tycker jag man är som en femåring och vill ha ALLT. I övrigt är jag emot konsumtionshysterin men vad gäller hästgrejor är jag helt såld...
 
TÄCKEN!

I övrigt är jag rätt kall och köper inte om dte inte finns behov, men TÄCKEN! Jag skulle kunna köpa täcken hela tiden om jag bara hade råd :angel:
 
Allt :D

Men nu är det väl täcken och tävlingsgrejor till hästen. Man vill ju hänga me lite i hästmodet och när det kommer ut någon ny katalog så vill man ha det och det. Köper väl 4 täcken om året. Skall köpa ett vintertäcke, 2 fleecetäcken, ländtäcke, ja listan kan göras lång :D

Kram Favina :bump:
 
träns, schabrak, lindor, täcken och grimmor :love:

sådant kan man ALDRIG få för mycket av. köpr man en ny snygg grimma så blir det ju aldrig att hästen får ha den i hagen ändå :p
 
Sadlar...Olika sadlar till olika slags ridning och hästar. Jag kan omöjligen sälja sadlar jag inte använder, de har alla stort affektionsvärde och sen kan de ju vara bra att ha...
 
Schabrak och fårskinnsludd.. Även grimmor och täcken ligger i riskzonen :angel:

Andra saker har jag helst dubbuel uppsättning av (minst) och i bra kvalitet. Är kvalitets och prylgalning :smirk:
 
Om året? Jag köper snarer i månaden :o

Stackars, stackars plånboken :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
876
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
1 033
Senast: Freazer
·
Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
369
Utrustning Hej! Jag läser till sadelmakare men eftersom jag är helt ovetandes om vad som är modernt och vad som går hem hos hästfolk idag behöver...
Svar
12
· Visningar
1 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kön kattungar 4st
  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp