vad är ni köpgalna i?

F

Fjomp

Vad kan ni bara inte låta bli att ha ett stoooort lager av till hästen? Själv är jag helt galen i grimmor och schabrak/vojlockar :love:
 
Oj... allt i princip. :crazy:
Men täcken, benlindor och schabrak är väl det som jag har mest utav.
 
Främst täcken :love:

Men även grimmor, snygga schabrak och matchande benlindor :d
 
Åh, jag har oxå dille på Träns, jag vet inte varför, näst efter det så kommer nog täcken. Fast hade jag råd skulle det nog vara sadlar... :eek:
 
Jag är bettoman. Finns inget bättre än att köpa sig ett nytt bett och se och känna funktionen och reaktionen.

En del blir liggandes och del används.

MVH/
 
Allt är roligt! Att bara gå runt i en hästaffär.. Man ser nåt snyggt täcke som man måste ha.. Mamma, titta vilket snyggt täcke... *smör*smör*. :smirk: Fast täcken, schabrak, lindor å benskydd som man kan matcha...

// Anna
 
Träns och täcken... Dyyra såna... :o Och köper jag träns så måste jag ha martingal som matchar just DEN nyansen av brun, och har just dom där spännorna... ;)
 
träns :love:

har en häst och

*15 träns
*28 bett
*7 martingals
*12 grimmor
*21 täcken

:banana:

här däremot bara fem schabrak/vojlockar o tre, snart fyra sadlar
 
ALLT :D :crazy: :o

men allvarligt... så tycker jag alltid att jag behöver fler schabrak... :smirk: och täcken; både fleece och utetäcken, så jag köper nog 1-2 om året :crazy:
 
träns, schabrak, täcken , grimmor, benskydd(hm?) kan man aldrig få för mycket av.... :smirk:
 
Allt! :love:

Men mest benlindor med matchande shabrak tycker jag om (inte för att jag har så många) (1 än så länge...)
Men jag bara älskar att gå och titta i hästsport affärer. Synd att vi har en så bra här i min lilla stad..
Blir lite väl dyrt ibland :angel:
 
täcken,grimmor(ett matchande grimskaft till varje)shabrak/vojlickar och lindor
 
Det mesta :smirk:

Men det som är roligaast att köpa är; täcken, schabrak och träns :)
 
förut var det temat "allt i läder".. dvs alla hästprylar var tvungna att ha ngt med läder att göra..
läderbenskydd, lädergrimma, lädergrimskaft, läderflygsskydd, borstar med läderhandtag osv...
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
876
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
1 033
Senast: Freazer
·
Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
369
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 197
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp