Vad använda för uppladdningssida för bilder?

Andorra

Trådstartare
Har haft pixbox men det verkar ligga nere totalt nu igen! Vad använder ni för sida som är lättanvänd, inte seg och där man även kan lägga in beskrivningar om bilderna?

Orkar inte vänta ut pixbox en gång till....

Sv: Vad använda för uppladdningssida för bilder?

Jag är också trött på pixbox nu, har gått över till photobucket.

Använder photobucket, har inte krånglat en enda gång för mig.

Gav också upp om pixbox så har nu photobucket :) Det verkar funka bra!

Någon som vet vad som händer med pixbox? Jag har massa bilder där som inte finns sparade någon annan stans, vill ju gärna få tillbaka dom igen! :S

jag använder postimage.org. Plättlätt och snabbt går det!

Jag har använt photobucket i evigheter. Fungerar hur bra som helst. :)

Jag använder minus.com .
Är faktiskt jättenöjd med deras tjänst och finns som app så man snabbt och enkelt kan ladda upp direkt från telefonen! :)

Jag använder flickr, och är jättenöjd! Finns ju oxå som app så man kan ladda in bilderna direkt från mobilen, supersmidigt!

Det undrar jag också. Har jättemycket bilder där som ja inte har kvar på datorn tack vare krashad hårddisk.

Är det bilder till forum osv så använder jag photobucket. Är det bilder jag vill ladda upp för att det känns som "mina bästa bilder" (typ) så laddar jag upp dem på flickr. Ingen av sidorna har någonsin krånglat för mig.

*kl*

Ni som använder photobucket, kan man ändra så att bara man själv ser bildernas länkar? Vill ha albumen publika så andra kan se, men hade helst inte velat att de kunde länka bilden vidare...

Angående pixbox, så blev jag rekommenderad av ena ägarens fru att leta upp någon annan bildsida. Trist, jag har verkligen gillat pixbox och tycker inte att det finns nån som är lika bra.

Framförallt så skiter ju Pixbox tydligen högaktningsfullt i att informera sina kunder om vad som händer. Mycket dåligt!!!!! :mad:

Ja, det är verkligen kasst. Jag trodde det skulle bli bättre med de nya ägarna, men det verkar som att den förhoppningen kom på skam rätt omgående... För trots allt är det inte samma ägare nu som när pixbox strulade med återställa foton hur länge som helst. Fast som användare är det väldigt lätt att beskylla de nya ägarna för det gamla strulet också, framförallt när de nya inte verkar vara bättre själv... :grin:

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 317
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
454
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Hej, Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 164
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka