JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vad använder ni för skor i stallet på sommartid??
Sv: Vad använder ni för skor i stallet på sommartid??
Ett par gamla gympapjucks. Av principiella skäl vill jag egentligen ha stålhätteskor, men jag får ont i benhinnorna av att gå för mycket i dom eftersom de är så tunga.
Rider alltid i stövlar
.
Vad ser du på bilden?
Tjatter Varför just den? För att vara moln är den ju inte väldigt mycket mer lik någonting än andra moln så att säga :)
Badger
Alldeles nyss
Jane Austen eller Jane Eyre
Kultur Näe! :rofl: Jag minns när jag läste ute boken att jag, för första gången på evigheter, kände "den här vill jag läsa igen!" i samma...
Jozze
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Funderar på vad jag vill göra under semestern, om jag vill åka till bort 😉 till Skottland skulle jag ju kunna ta mig på under två timmar...
grodan21
3 minuter sedan
Svar: 887
Visningar: 26 672
Allmänt
Ofräsch häst?
Ridning Ja, är ni flera som rider så är det ju superviktigt att den ena vet vad den andra gör. Annars kan det bli väldigt tokigt för hästen.
Sirap
32 minuter sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Definitivt! Vi har ju en liknande situation med Zarre, han är också hagprydnad men där har vi ju inte hittat vad som är fel, bara en...
WildHorse
38 minuter sedan
Svar: 852
Visningar: 67 059
Vård