Vad är det med rosa?

Det måste jag ha missat. Men jag är dålig på att följa mode trender :p.
Jag äger ingenting i rosa i min garderob.
Direktörer och dylika. Dvs samma personer som har Dagens Industri hemma :), som är rosa btw.

(och deras söner... dvs det som nämndes som stekare ovan :D)

Jo begravningar och sorg är lila, enligt släktingar. Påskfärgen i kyrkoåret och diverse.

Det är inte påskens färg, men det är färgen under fastan före påsk. Också andra till fjärde advent har violett som liturgisk färg, eftersom även advent är en fasteperiod.

Det är inte påskens färg, men det är färgen under fastan före påsk. Också andra till fjärde advent har violett som liturgisk färg, eftersom även advent är en fasteperiod.
Ok! tack! är lite oliturgisk själv. Men visst är det meningen att man ska vara lite sorgsen och att det är färgen på prästens stola vid begravning?

Direktörer och dylika. Dvs samma personer som har Dagens Industri hemma :), som är rosa btw.

(och deras söner... dvs det som nämndes som stekare ovan :D)

Ok, mer ett storsdags fenomen alltså? Därför jag inte har sett det då :D.
Jag gillar Dagens Industri men inte tusan skulle jag pröjsa 399kr/mån för det :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Vad heter det när en person säger eller gör saker som är precis på rätt sida gränsen i syfte att det ska bli svårt för den utsatte att... 2
Svar
21
· Visningar
1 798
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 301
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka