Direktörer och dylika. Dvs samma personer som har Dagens Industri hemmaDet måste jag ha missat. Men jag är dålig på att följa mode trender.
Jag äger ingenting i rosa i min garderob.
(och deras söner... dvs det som nämndes som stekare ovan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Direktörer och dylika. Dvs samma personer som har Dagens Industri hemmaDet måste jag ha missat. Men jag är dålig på att följa mode trender.
Jag äger ingenting i rosa i min garderob.
Ok. Ja det är förstås inte okej....jag tycker bara inte det är snyggt...
Jo begravningar och sorg är lila, enligt släktingar. Påskfärgen i kyrkoåret och diverse.
Ok. Ja det är förstås inte okej.
Man måste älska rosa.
Ok! tack! är lite oliturgisk själv. Men visst är det meningen att man ska vara lite sorgsen och att det är färgen på prästens stola vid begravning?Det är inte påskens färg, men det är färgen under fastan före påsk. Också andra till fjärde advent har violett som liturgisk färg, eftersom även advent är en fasteperiod.
Ok! tack! är lite oliturgisk själv. Men visst är det meningen att man ska vara lite sorgsen och att det är färgen på prästens stola vid begravning?
Direktörer och dylika. Dvs samma personer som har Dagens Industri hemma, som är rosa btw.
(och deras söner... dvs det som nämndes som stekare ovan)