Vad är detta för märke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mildis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 956
Sv: Vad är detta för märke?

Om du tycker schabraket är snyggt, köp ett sådant å skit i loggan.

Sv: Vad är detta för märke?

Hehe! Tänk att man som vanligt ska stå till svars för att man statat en tråd... Bukefalos... Men kul är det också:)
JAg är förundrad över hur många som ogillar att du ska rida med ett sponsorschabrak... som du inte blivit sponsrad med...

Vad rider de med? Eller de betalar inte för märket som sitter på sina schabrak... Märke som märke.. Skitsnygga saker finns det. Ett märke är väl ett märke även om det råkar finnas annat än utrustning i märket...

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 356
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 343
Senast: Silje
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka