Vad är detta för märke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mildis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 956
M

Mildis

Hej!

Vad är det här för märke, har undrat ett tag men har inte kunnat lista ut det! :confused: :)

i261687471_99735.jpg

// Matilda

Sv: Vad är detta för märke?

det är inget märke....

cavalor är ett företag som har fodertillskott- det där är ett sponsorschabrak!

varför vill man köpa ett sponsor schabrak?
Du visste ju inte ens vad det var för företag.

Alltså, jag har också alltid undrat det. Jag häpnar varje gång man ser folk som ska shoppa sponsorprylar på mässor. Sponsorprylar FÅR man, inte köper. Allt annat är riktigt löjligt.

Men vad är det för fränt med att rida omkring med ett schabrak (och annat med för den delen) med en logga för ett företag, när man inte är sponsrad, och allra helst när man inte vet vad det är för företag...!

så du tycker det är snyggt med ett sponsor företag om du inte ens känner till?

Ursäkta men det låter väldigt konstigt.

Jag vet. Stört.

Jag har ett fleecetäcke, (sponsor) från mammas jobb, aldrig använt + tröjor. (Tröjorna är toppen att ha i stallet så de används flitigt).
Vi gav ett gäng täcken till Jan när syrran jobbade där, så visst, det är väl fränt att ha samma täcke som han då. Men när ska jag använda det då? Jag hade flertalet täcken till Tuben och nu har jag inte ens nån häst längre...:p Och jag slår vad om att täckena Jan fick är för längesedan utsletna...

KL

Så det är fränt att gratis sponsra ett företag :eek:

så du tycker det är snyggt med ett sponsor företag om du inte ens känner till?

Ursäkta men det låter väldigt konstigt.

Jaa men ursäkta då för att jag tyckte det var ett snyggt märke! Jag tänkte ju inte så mycket på namnet eller så! Jag tyckte det var snyggt med färgen och den där loggan för den passade så snyggt på schabraket och den loggan tyckte jag var snygg också! Det var bara så att jag hade sätt den för bara runt två dagar sedan och tyckte det var snyggt, med den där snygga färgen och loggan. Därför ville jag veta vad det var för märke, visste inte ens att det var ett förtag! Men nene man kanske inte ska ha det enligt dig?!

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 356
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 347
Senast: Silje
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
617
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur