Vad är detta för soffgrupp?? Hjälp!

Tweety1985A

Trådstartare
Städat ur sambons gamla lägenhet och har nu endast kvar detta fina möblemang, tänkte sälja det på blocket/auktionssajt, men har absolut ingen koll på vad det kan tänkas vara och vad vi bör lägga oss på för pris... Någon som har lite koll på antika (?) möbler? Inte hittat någon märkning eller så men inget vi hittat vid snabb koll. Riktigt bra skick. Observera att detta inte är någon annons, behöver endast hjälp med vad det heter för att kunna sälja det till "rätt" pris.

Tacksam för lite hjälp från er kloka bukefalister :bump::bump: Hoppas länken funkar...

http://dayviews.com/Tweety1985/512197197/

512197197

Senast ändrad:
Sv: Vad är detta för soffgrupp?? Hjälp!

Jag tycker definitivt att det ser ut som en Emma-soffgrupp. Jag skriver från telefonen så jag orkar inte länka, men googla "emma soffa" så kommer möbler liknande era upp. :)

Sv: Vad är detta för soffgrupp?? Hjälp!

Och "emmor" i BRA skick brukar kunna bli rätt dyra pga av att de kostar en FÖRMÖGENHET att renovera hos en möbeltapetserare och eftersom där är en massa spiraler och mojänger inuti är de svåra att ta sig an för "gör det självaren".

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 387
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 484
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 764
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Blandraser och renraser
  • Valp med diarré?