Vad behöver jag?

kolblakkur

Trådstartare
Jag och sambon ska seperera. Jag hade tänkt att lämna det mesta till honom, vill ha med mig så lite som möjligt. Men vad behöver jag? Har aldrig bott själv och har så mycket annat i huvudet att jag inte orkar gå runt i lägenheten och se vad jag behöver köpa :(

Men rent spontant så har jag kommit på:

- Soffa
- Soffbord
- Dammsugare
- CD-spelare
- Dator
- Bokhylla
- Säng

Har jag glömt något? :confused:
 
Sv: Vad behöver jag?

Lite köksprylar kanske? Kastruller, stekpanna, bunkar och tallrikar etc.
Men om du känner att du vill ha egna nya grejjer har jag för mig att Ikea har en låda med alla kökssaker man behöver, fullt tillräckligt för att klara sig bra i början iaf :)
 
Sv: Vad behöver jag?

Tack för svaren! Tänkte köpa ett startpaket hos IKEA, verkar smidigast.

Köksbord och stolar är antecknat. Kom på att jag behöver en micro också.
 
Sv: Vad behöver jag?

LAMPOR

:idea: Är det lite tji-ståligt-i-kassan så gå in på Blocket och sortera efter Bortskänkes / Alla kategorier / Ditt län.

Väldigt många felfria möbler skänks bort pga flytt etc. Bara man kan hämta.

Lycka till i ditt egna boende.

//Waern
 

Liknande trådar

Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 208
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Vad har ni för soffa? Hit me med inspiration. Jag har fortfarande inte övergett tanken på Söderhamn, men tänkte att det inte kan skada...
Svar
14
· Visningar
939
Senast: pepp
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 858
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 236
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp