Bukefalos 28 år!

Vad betalar ni för analyserat hö?

Sv: Vad betalar ni för analyserat hö?

Efter att ha läst hur mycket ni betalar känner jag mig mycket lyckligt lottad...:o

Betalar 85 öre/kg för både hö och hösilage (fodrar med fri tillgång på hösilage ute på vintern och ger bara hö inne + till fåren, skulle inte ge dåligt hö till mina får heller som någon så käckt föreslog :smirk: )
Höet är analyserat eftersom han ändå gör det med allt hö som går åt hos honom, så det behöver jag aldrig ens tänka på.
Får det dessutom hemkört, är väldigt bortklemad... ;)

Bra pris får jag eftersom han redan vet att jag handlar varje år och hur mycket jag ska ta, han har tre kunder han säljer till varje år och vi har samma pris allihop.
 
Sv: Vad betalar ni för analyserat hö?

Jaha, vissa har det bra ;) Vi får oxå höt hemkört... Men vi får lasta in det, 16 hölass i somras :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö hej! Jag skulle vilja ha lite tips på foder till min äldsta herre. Som rubriken lyder är han 34 år och har alltid varit precis...
Svar
10
· Visningar
1 260
Senast: Blubbis
·
Foder & Strö Halloj! Jag har två hästar hemma, en kallblodsvalack på 23 och ett varmblodssto på 17 år. Jag och en vän har lånat hem dom, har ridit på...
2
Svar
20
· Visningar
2 964
Senast: Maria_81
·
Foder & Strö Hej Buke, luddig rubrik, jag vet. (Till att börja med vill jag säga att stallbyte är i planeringsstadiet men det är precis som i...
Svar
14
· Visningar
2 937
Senast: MonteRose
·
Övr. Barn Jag har en vän som är rejält överviktig. Hennes man är väl ganska normalviktig. De har 2 barn och deras tjej behöver verkligen gå ner i...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
21 037
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp