Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del II

Grahamsgröt till frukost idag, det var länge sen! Gott!
 

Bifogade filer

  • 20200602_081532.jpg
    20200602_081532.jpg
    327,4 KB · Visningar: 41
Vad brukar ni äta till/med bakad potatis? Veganskt/gå att göra veganskt. Återupptäckte bakpotatis för ett par veckor sedan men har aldrig tidigare ätit det som vuxen tror jag. Nu käkar jag det bara med en klick veganskt smör och stekta grönsaker och bönor.
 
Vad brukar ni äta till/med bakad potatis? Veganskt/gå att göra veganskt. Återupptäckte bakpotatis för ett par veckor sedan men har aldrig tidigare ätit det som vuxen tror jag. Nu käkar jag det bara med en klick veganskt smör och stekta grönsaker och bönor.

Vegansk skagenröra :) inte testat nåt annat till...
 

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
69 70 71
Svar
1 416
· Visningar
46 787
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 680
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
311
Senast: Hellhound
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp