Vad drömde du senast?

Saeta

Trådstartare
Jag börjar!

Jag drömde sjukaste och äckligaste drömmen på länge! FY!

Det började med att jag och älskling hade flyttat hem till mitt barndomshem i Gamlis. Jag hade fått en syster också, det var Fokis kusin och hon var typ två meter lång (!). Helt plötsligt kommer Peter Stormare hem till oss. Vi var tydligen släkt med honom på något märkligt sätt. Hur som helst var ju det alldeles normalt.

Allt det jobbiga började när jag skulle duscha. Då skulle Peter följa med och ”hjälpa” mig. Han tog upp handduken och pressade mig fram mot duschen. Det var en sån där duschkabin med väggar så man kan stänga helt. Jag försökte skaka av mig honom men det gick inte så bra. Han vart bara mer och mer våldsam. När jag precis hade stängt till duschen hade jag på något skumt sätt fått på mig en baddräkt. Då öppnar Peter och går också in!!! Jag får panik och blir arg. Jag kanske ska tillägga att utanför sitter älsklingens släkt och kollar på TV. Dom vågade inte säga ifrån för då skulle dom dö.

Jag lyckas på något vänster duscha och göra mig klar samtidigt som Peter står där och försöker ta sig in.
Precis när jag skulle gå ut från duschen så våldtar han mig. SAY WHAT??? Varför drömmer jag det?

När han ”gjort sitt” så springer jag gråtandes till mitt och älsklingens rum, men han var inte där. Han var ute i trädgården med hunden och kusinen. Jag fick veta att han även hade våldtagit henne samtidigt som älsklingen var tvungen att kolla på. När Peter skulle åka iväg vart vi strängt tillsagda att inte prata med varandra. Men det var ju lättare sagt än gjort. Vi bara tittade på varandra och planerade att när han kommer hem ska vi ta tag i honom och prata. Trots att han är stor (tror jag? han var det i drömmen iallafall) så var vi ju ändå 3st. Och vi lyckas. Men det slutar med att han tar strypgrepp på oss 3 samtidigt och vi sprattlar som fiskar på land. Sen kom vi på att vi nog kan ta oss loss och då satte vi oss på hans hals för att försöka strypa honom. Han svimmar och vi går där ifrån. Men det visade sig att han bara låtsades så han flyger på oss bakifrån.

Då gör jag värsta coola ninjasparken och flyger fram genom rummet, får honom att dunka i huvudet i ett element och sen vart det svart (för honom alltså). Han dog inte, men han svimmade. Då kom resten av släkten fram och hjälpte till att bära in honom i badrummet där vi la honom på fönsterbrädan. Han fick en toarulle som kudde. Då passade jag på att ringa 112. Dock slog jag alltid fel nummer. Jag var så himla stressad med att ringa innan han vaknar, men jag kom aldrig fram. Till slut lyckas jag komma fram, men då ropar dom att han hade gått iväg för han hade blivit utsläppt. Både jag, älskling + kusin skrek ”NEEEEEEEEEEEEJ” i slowmotion med ni vet sån där mörk röst. Vi visste ju att han skulle bli demonkung nu och skulle komma ridande/flygande på en stor skalbagge.

Som tur är hade vi kvar en massa demonsköldar som bestod av rundklippta frigolitbitar. Man skulle hålla upp dom mot demonerna för då kunde dom inte se oss. Och vi lyckades. Det kom kanske 500st flygande mot oss och självklart var Peter först. På en jätteskalbagge! Men han såg oss inte så han flög rakt in i frihetsgudinnan vilket gjorde att USA förklarade krig mot Japan.
 
Sv: Vad drömde du senast?

kortfattat, jag håller på att dejta en kille, var av att min kompis dejtar hans bror som är tatuerare.
Sist sa han att det skulle vara mysigt om min kompis skulle bita honom i axeln..
Jag drömde att jag var och tatuerade mig, skulle tatuera mig, och ingen visste att min kompis och tatueraren var tillsammans, men när han sitter och tatuerar mig så går hon fram, biter honom i axeln och han vänder sig om och kysser henne. Både jag och hans bror frågar vad dem håller på med och vi fick svaret "jamen ni har ju varandra, så vi tänkte att vi skulle passa ihop"

dock inte värsta drömmen jag haft xD
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 252
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 352
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 737
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 408
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp