T
Tofflan
Gud vad jag är arg,måste skriva av mej lite...
Jag bor knappt 100m från en affär och brukar ta med mej vovven dit när jag bara ska in och snabbt handla något. Det kommer jag inte göra om kan jag ju säga :smirk:
Jag gick dit, knöt fast hunden en bit ifrån ingången mot parkeringen och gick in max 2 min. Kommer ut och ser i ögonvrån att han sitter där lugnt mot väggen som vanligt, men sen när jag börjar gå mot honom kommer han glatt skuttande emot mej.
Något pucko har alltså knäppt loss kopplet från halsbandet
Tur att han är så pass lugn (och mammasjuk) att han inte sprang ut mot vägen som ligger brevid eller for runt på parkeringen.
Men man vet ju aldrig, tusen tankar snurrade runt.
Hade jag sett vem/vilka det var så hade dom fått en redig utskällning
Ska man inte kunna knyta fast en hund 2 min utan att något ska hända?
Jag bor knappt 100m från en affär och brukar ta med mej vovven dit när jag bara ska in och snabbt handla något. Det kommer jag inte göra om kan jag ju säga :smirk:
Jag gick dit, knöt fast hunden en bit ifrån ingången mot parkeringen och gick in max 2 min. Kommer ut och ser i ögonvrån att han sitter där lugnt mot väggen som vanligt, men sen när jag börjar gå mot honom kommer han glatt skuttande emot mej.
Något pucko har alltså knäppt loss kopplet från halsbandet
Tur att han är så pass lugn (och mammasjuk) att han inte sprang ut mot vägen som ligger brevid eller for runt på parkeringen.
Men man vet ju aldrig, tusen tankar snurrade runt.
Hade jag sett vem/vilka det var så hade dom fått en redig utskällning
Ska man inte kunna knyta fast en hund 2 min utan att något ska hända?