Vad för påhittad hundras?

Lyan

Trådstartare
Jag minns en diskussion för rätt längesedan om en påhittad hundras som var extremt photoshopad. Någon som minns tråden eller namnet på ”rasen”?

Den bildgooglingen hade man gärna sluppit. 😞
De är helt photoshopade så du behöver inte vara orolig. De existerar inte i verkligheten
Snubben bakom bilderna avlar dock bully och bullterrier...

Edit: Han postar nya bilder då och då och skriver saker som ”Another concept image of my dream dog the Mollosso Presa Mayo. Though it is just a dream, I believe and hope a dog of this type will exist one day.”

Han taggar dem med bully, bullterrier och mastino napoletano. Han postar också bilder på individer av sistnämnda rasen som har mer hud i ansiktet än på resten av kroppen. :(

Senast ändrad:
De är helt photoshopade så du behöver inte vara orolig. De existerar inte i verkligheten

Ja det förstod jag, men det var obehagligt ändå.

Edit: Han postar nya bilder då och då och skriver saker som ”Another concept image of my dream dog the Mollosso Presa Mayo. Though it is just a dream, I believe and hope a dog of this type will exist one day.”

Han taggar dem med bully, bullterrier och mastino napoletano. Han postar också bilder på individer av sistnämnda rasen som har mer hud i ansiktet än på resten av kroppen. :(

Låter helt stört!

Usch!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 463
Senast: Targa
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
55
· Visningar
5 031
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 403
Senast: Tiger tok
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 303
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka