Vad ger man sin kille som inget vill ha?

Sv: Vad ger man sin kille som inget vill ha?

Kan du inte bara bjuda honom på lyxfrukost eller nått? Visa att du bryr dig typ?
 
Sv: Vad ger man sin kille som inget vill ha?

Jag är definitivt en som 'är svår att få ur något som jag vill ha', för presenter av alla de slag är inte så viktiga för mig.

Men jag kan ändå berätta om en sak jag fick en gång, som gjorde mig seriöst glad. Min dåvarande fru hade gått i delikatessdisken på ICA, och plockat ihop ett paket av små smakbitar av allehanda slag, marinerade vitlöksklyftor, lite rökt renhjärta, osv, osv - och till det fanns det två lyxöl av Weissbiertyp.

Visserligen var det saker jag fick - men att konsumera dem senare på kvällen var en upplevelse.

weisse-478x360.jpg
 
Sv: Vad ger man sin kille som inget vill ha?

Många intressanta vinklar.
För min del är det inte materiellt men jag vill visa min uppskattning såsom man minns det o inte bara ger bort skit för att ge.han har inte några direkta intressen och jag som någon nämnde lyssnar också efter ledtrådar men som sagt aå har han möjligheterna på ett helt annat sätt att skaffa sig "saker" och då är det roligare om det är nått orginellt eller uppskattat.
Det är svårt med resor att matcha tiderna med jobb osv, föesökte med riga nu i nov som föll igenom.
Men det äe intressant o se vad andra hittat på för man kan alltid använda bitar av det till någonting roligt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har kommit till ett väldigt jobbigt vägskäl och skulle behöa alla tips och råd som jag kan få. Gärna lite pepp och stöd också. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Varit tillsammans med en kille snart ett år och problemen hopar sig varje gång vi umgås för mycket, mycket tid går åt till hans son, som...
2
Svar
22
· Visningar
4 359
Senast: Sar
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 303
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp