Vad gör du nu då? Del LIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon lags belysning försöker ge sig tillkänna ute mellanåt, kommer inte ihåg vad det kan heta men skulle inte förvåna mig om det bara är en bygglampa som är omvinklad så den smiter in genom fönstret mer än vanligt.

Funderar på om det ska bli stuvade makaroner (sista nu @dobbis :banana:) med någonting till att peta i sig som lunch idag men har ingen matlust egentligen.
 
Precis ringt och avbokat Verisure larminstallation.. ångrade mig Har sector i dagsläget och en god vän till mig gav mig ruggigt bra deal på Verisure istället. Efter mycket betänketid så blir vi var hos sector i alla fall året ut sen vill vi nog inte ha något larm alls. Kändes dumt att byta då för några fjuttiga 20-lappar. Dock nojjar jag lite nu på vad vännen kommer att säga :nailbiting:
 
Skulle gett mig ut för en stund sen men såg att det snöade på tvären. Nu är det mulet och blåser så jag hoppas att jag slipper snön i ett par timmar.
 
Funderar på om det ska bli stuvade makaroner (sista nu @dobbis :banana:) med någonting till att peta i sig som lunch idag men har ingen matlust egentligen.
Har heller ingen matlust, men jag vet hur jag blir utan energi i kroppen...:devil: så jag petar i mig en risifrutti :d

Huset är dammsuget, torktumlaren klar med första tvätten och nästa sväng är på G + att räkningarna är betalda - känns bra att sitta här en stund nu :angel:
 
Sitter och försöker googla på fåglar fast jag är livrädd för fåglar för jag funderar på vad det var för liten dunboll som jag praktiskt taget stötte till med foten i morse för den satt på tomten helt stilla
18121180_10158603864625181_2005703775720773549_o.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
456
Samhälle Sverigedemokraterna har av TV4:s Kalla Fakta avslöjats driva en trollfabrik. SD:s anonyma konton har spridit propaganda och även sådant...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 263
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
915
  • Artikel
Dagbok Personalen på habiliteringen uttrycker sitt medkännande och tycker synd om mig som har så mycket att rodda med. Och det är verkligen...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 527
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp