Bukefalos 28 år!

Vad gör jag?

O

Orkide

Det är KATASTROF! Mitt tangentbord har lagt av, funkar inte alls. Nu sitter jag och skriver på skärmtangentbord, men det går assegt. Jag har ett annat, ett trådlöst som jag kopplade ur förut för batterierna var slut, men nu när jag ska installera det igen så funkar det inte. Fick en aha-upplevelse och kom på att jag kanske var tvungen att instalera om det helt. Inga större problem så långt. Men nu hittar jag inte installeringsskivan. Hur gör man då? Kan man köpa en ny sån skiva eller måste jag köpa nytt tangentbord?

Fan jag som måste skriva klart ett arbete i helgen. Kan tillägga att det tagit typ 10 min att skriva det här.

STACKARS MIG!!!
 
Sv: Vad gör jag?

Drivrutinerna bör väl gå att ladda hem..? Kanske från tllverkarens hemsida, rent av?
 
Sv: Vad gör jag?

joooo.
men jag har installerat den där skivan en gång, borde inte det räcka?
 
Sv: Vad gör jag?

Rent teoretiskt jo. :) Är inte så vass på det här... Undrar hur man ska gå till väga för att kolla var det finns på datorn och "aktivera" dem...
 
Sv: Vad gör jag?

ja förstår dej mitt tangentbord la av också.. fick slå på mellanslag för att de skulle hända nått men nu har ja nytt. d e väl bara att köpa nytt antagligen..
 
Sv: Vad gör jag?

När jag satte på datorn i morse så funkar det gamla. Den här datorn har något allvarligt fel, men jag är bara glad att det funkar. Om någon dag ska jag kirra mitt nya tangentbord, det är mkt bättre att skriva på :D
 
Sv: Vad gör jag?

fan vad jobbigt ! finns det inget du kan göra ?
 
Sv: Vad gör jag?

Nu har jag fixat det nya, trådlösa också :D
Fy fan vad jag är bra ibland alltså.
 
Sv: Vad gör jag?

Vad du var duktig... :D :rofl:
Nää, men ärligt talat funkar de inte så bra när jag å min så kallade hjärna "försöker" skriva något på datan... :smirk:
Ha d!
 
Sv: Vad gör jag?

Orkide skrev:
Det är KATASTROF! Mitt tangentbord har lagt av, funkar inte alls. Nu sitter jag och skriver på skärmtangentbord, men det går assegt. Jag har ett annat, ett trådlöst som jag kopplade ur förut för batterierna var slut, men nu när jag ska installera det igen så funkar det inte. Fick en aha-upplevelse och kom på att jag kanske var tvungen att instalera om det helt. Inga större problem så långt. Men nu hittar jag inte installeringsskivan. Hur gör man då? Kan man köpa en ny sån skiva eller måste jag köpa nytt tangentbord?

Fan jag som måste skriva klart ett arbete i helgen. Kan tillägga att det tagit typ 10 min att skriva det här.

STACKARS MIG!!!

Ditt vanliga tangentbord, är det ett med sladd? Det trådlösa, sätt i nya batterier, ta reda på tillverkaren om det är t.ex logitech eller kanske creative eller något annat märke, gå in på deras sida och ladda ner senaste drivrutinerna till just ditt t-bord. Koppla sen in den här....öhm..."antennen" kan man kanske kalla det, som t-bordet kommunicerar med datorn via. Sen för att få det att fungera så brukar man oftast behöva trycka in 1-2 knappar, 1 på t-bordet och en på "antennen". Dessa brukar heta "connect" och brukar sittar på undersidan. Dessa skapar en "uppkoppling" mellan antenn och t-bord så att datorn kan använda det.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 564
Senast: Unafraid
·
Tjatter Måste bara skriva av mig om den smått osannolika situation som uppstått... Jag bokade för några månader sedan biljetter för att flyga...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 055
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 446
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp