Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det alldeles för tidigt att vara uppe men jobbet kallar så det är bara att slänga sig i bilen.
God morgon :)
 
Jag har semester men ska precis på ett möte med min chef. Lite osäker på syftet med mötet men förhoppningsvis leder det till en tillsvidaretjänst.
 
Sitter och väntar på min körlektion. Vill inte köra idag för jag är fortfarande "rädd" efter halkbanan igår. Värsta jag gjort någonsin tror jag...
 
Kollar på en preview (av pissdålig kvalité förvisso) av BodyJam 74! Vad faaan...och jag tycker 73:an är svååår! (som i "jag kommer aldrig att lära mig den och vill bara strunta i eländet!" :eek: )
 
Sitter och förbannar alla som lägger upp/pratar om en massa god glass på fb...jag vill också ha god glass! Men:
1. Hur vet man vilken som faktiskt är god
2. ...och finns dessa i mindre förpackningar än 1-2 liter? (antagligen inte)
3 ... jag måste äta upp hela på en gång!
 
Galet irriterad på att jobbets tjänst för arbetspass visar 4 dagar för mig och 45 dagar för andra.

Ska snart rida två ponnyer och tömköra en inkl fotografering i gamla kläder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
244
Senast: Gramse
·
Hemmet Jag köpte en LG med oled-skärm för ett tag sen, den hade stått som demo. Såg inget konstigt på den i början, men när streamingtjänsten...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 909
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
499
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp