Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj, hur hänger allt ihop? Visste du vem han var när du och exet stod i samma stall? Hans nuvarande, visste du att hon var tillsammans med honom? Hur känner du henne, eftersom du vet vad hon heter? Jag antar att han nämnde henne vid namn, eller visade han bilder??
Förlåt, om du har lust att reda ut nystanet för mig, så kanske man kan komma fram till något konstruktivt :)

Det är just det som är så konstigt! Jag har aldrig träffat honom innan, eller ens sett en bild. Hört hans förnamn från exet nån gång säkert men det är inget jag lagt på minnet (vet fortfarande inte vad han heter). Hon flyttade härifrån för säkert två år sen och vi har ingen kontakt alls.
Har träffat hans nuvarande (utan att veta att de ens skulle känna varandra) ute hos min tränare nån gång och sett henne på Facebook (liten krets, gemensamma bekanta osv). Vi var på träning samtidigt för typ en månad sen men tror inte vi sa nåt till varann då. Vi har nog aldrig träffats och pratat vad jag vet, inget jag kommer ihåg i varje fall. Typ hälsat för att man känner igen varandra, men som sagt vi rör oss i sammansatt smala krets. Där är många man känner igen men inte känner..
Han presenterade sig inte först,utan började bara anklaga mig för att ha sagt att han tagit tjejer (dvs hans ex, som han nämnde vid namn) och att hans nuvarande mådde dåligt över det. Efter en stund köpet fram fler namn, bland annat hennes och min tränares. Då kopplade jag vilka personer det var, men jag fattar fortfarande ingenting..

Det ska som jag förstod det vara något jag (eller vi, som i hela det gänget vi var i stallet vid den tiden) sagt på en träning för två eller tre ÅR sen.
Och (med risk att någon räknar ut vilka allt handlar om) jag ska tydligen ha sagt att den är killen "tar hit tjejer från Sälen" så att tjejen hörde det (de hade precis träffats tror jag? Ingen aning). Det hade gjort att hon kom hem gråtandes och mått dåligt.
Jag tycker väldigt synd om henne om hon mått dåligt i minst två år över att vi (jag?) sagt något om hennes killes ex..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Myzan87
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
631
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 231
Senast: sthu
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp