Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
3 diskbråck, sacroilit samt lite förslitningsskador i länden. Tjohoo, 40 år fyllda!

Diskbråck är :turd: :arghh: :rage: :banghead: :cry: :devil: :mad: :crazy:

Jag har själv 2 diskbråck i ländryggen och en hel jävla bok med andra problem med kroppen men dom där förbannade diskbråcken är hemska ibland :banghead:

Men vad fasen jag lever och mår oftast bra :love:
 
Diskbråck är :turd: :arghh: :rage: :banghead: :cry: :devil: :mad: :crazy:

Jag har själv 2 diskbråck i ländryggen och en hel jävla bok med andra problem med kroppen men dom där förbannade diskbråcken är hemska ibland :banghead:

Men vad fasen jag lever och mår oftast bra :love:
Någon som vet hur länge det dröjer innan man får tillbaka känseln i foten? Den försvann 21 juli. Gjorde en ny MR helrygg, bäcken och nacke (ett till diskbråck där) i onsdags så jag får nog svar i början av veckan. Hoppas det speglar vad jag upplever.
 
Någon som vet hur länge det dröjer innan man får tillbaka känseln i foten? Den försvann 21 juli. Gjorde en ny MR helrygg, bäcken och nacke (ett till diskbråck där) i onsdags så jag får nog svar i början av veckan. Hoppas det speglar vad jag upplever.

Oj jag har ingen aning om sånt, har MS så jag vet inte vilket som ger vad i min kropp, har tappat känseln i min vänstra fot för flera år sen men har inte en susning om det beror på diskbråcken eller min MS.

Vad säger läkarna? Sjukgymnast?
 
3 diskbråck, sacroilit samt lite förslitningsskador i länden. Tjohoo, 40 år fyllda!
Jag har också Sacroilit....eller hur det nu stavas. Började spöka för mig när jag var 26. När jag var 28 var jag heltidssjukskriven. Nu är jag 42 och jobbar max halvtid när det funkar för ryggen. I början hade jag några helvetesår med känselbortfall i benen och sov max 3-4 per dygn....i småduttar :(
I dag mår jag bättre. Värken kommer i skov men är kontrollerbar med lite smärtstillande. Skoven kommer allt mer sällan och blir kortare :)
Jag har alltid ett "tänk" runt min rygg för att skydda den och den är numera näst intill helt stel. Dock inget jag tänker på :)
 
Vad gör man när man blir ensam hemma en fredagkväll? Jag sitter här och är totalt nollställd och vet inte vad man ska göra när man är ensam hemma?

Händer ju aldrig så detta är underligt!
Myyyyyyyyyyyys.
Tänd ljus. Ät gott. Drick gott. Läs en bok. Se nått på tvn och glutta lite på buke under tiden. Har du badkar kan du ju ta ett gött bad :)
 
Har ätit köttfärspaj och sallad. Beordrat sambon i säng ett par timmar. Han jobbar nätter och slarvar ibland med sömnen.
Under tiden tar jag en stund för mig själv med Buke, tvn och ett glas rött :)
Väcker honom när det behagar mig :p
 
funderar på att ha denna på 30-års middag imorn.. dock inte endast men haha. Tänker att det är lika bra att smyg-slampa sig så länge man har orken liksom :rofl:

12081142_779607648816488_1482255883_n.jpg
 
Har ätit köttfärspaj och sallad. Beordrat sambon i säng ett par timmar. Han jobbar nätter och slarvar ibland med sömnen.
Under tiden tar jag en stund för mig själv med Buke, tvn och ett glas rött :)
Väcker honom när det behagar mig :p
Fast när du skrev beordra i säng trodde jag det var andra aktiviteter det handlade om...
 
Så då var dagens höstmarknad avklarad. Gick ändå helt okej, så är glad. Mindre glad för att jag kom precis på att jag kanske ska titta hur mitt betyg i affärsekonomi blev, det blev ett IG... Mitt allra första IG :( Men, det var ju den kursen jag inte gick på en enda lektion... Tror dock inte jag kan ha haft så många poäng under godkänt på tentan, för jag tyckte det kändes rätt bra ändå. Men, gick skit ändå kanske. Så nu är jag depp :( Omtenta redan den 18 såg jag, så jag lär väl läsa så fort jag kommer hem från Dalarna :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
10 928
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 857
Senast: SiZo
·
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp